در جامعه ولایی ایران به خیلی چیزها رسیده‌ایم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 17:15

در جامعه ولایی ایران به خیلی چیزها رسیده‌ایم

شماره: 12492
Aa Aa

علم الهدی می گوید در اوایل انقلاب اسلامی ما در تهران بودیم؛ دنبال دکتر متخصص می‌رفتی یا به مردی برمی‌خوردی که کراوات داشت یا زنی که بی‌عفت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد؛
در جامعه ولایی ایران به خیلی چیزها رسیده‌ایم

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت:

کاهش ارزش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی است اما این مساله نه غیرت ما را بهم می‌زند و نه به هویت جامعه ولایی ما می‌تواند ضربه بزند. بزرگترین مسئله‌ای که ما را زبانزد مردم جهان کرده و ملتهای مسلمان روی کره زمین به ما به عنوان جامعه دینی پیشرفته نگاه می‌کنند رشد دانش بنیان جامعه ماست که در عرصه‌هایی حتی از کشورهای پیشرفته دنیا جلو افتاده‌ایم و این بخاطر برکات جامعه ولایی است.

به گزارش اسپادانا خبر، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد:

با وجود اینکه در آمریکا و انگلیس واکسن آمریکا را تولید کردند اما امروز می‌بینید که این ویروس این دو کشور را مستاصل کرده و مردم این دو کشور به واکسن‌هایی که در کشورشان تولید شده اطمینان ندارند؛ تن به کشتار ویروس داده‌اند اما به تزریق واکسن تن ندادند.

او ادامه داد:

افرادی که متاسفانه به خاطر زاویه داشتن با رهبری نسبت به تصمیم ایشان مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن از انگلیس و آمریکا اعتراض کردند، این واقعیت‌ها را نادیده گرفتند، واکسنی که خودشان جرات نکردند تزریق کنند می‌گویید چرا ما در کشورمان آن را وارد نکنیم؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ولایی بودن امتیاز جامعه ما نسبت به سایر جوامع است و ضامن تکامل و سلامتی اجتماعی مردم در برابر مفاسد است گفت:

جریان استکبار و نابکاران استعمارگری که بر ملتها می‌خواهند مسلط شوند دنبال این هستند که هویت دینی و ملی مردم را استحاله کنند و اگر به این مهم موفق شوند بر این مردم مسلط می‌شوند. هویت ما ولایی است و بر ما مسلط نمی‌شوند. این هویت برای دشمن قابل استحاله نیست. در این جامعه ولایی به خیلی چیزها رسیده‌ایم؛ بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما می‌گذرد و در تمام این مدت غرب و شرق ما را کوبیده‌اند و با فتنه مزورانه شیطانی سعی کردند ما و نظام ما را نابود کنند اما در عین حال امروزمان از دیروزمان قوی‌تر و نیرومندتر است.

وی گفت:

جوانان این کشور مال امروز که نیستند دیروز هم بوده‌اند اما چرا در دوره ستمشاهی بروز و ظهور نداشتند؟ بخاطر اینکه جامعه و نظام، ولایی نبود و بستری نبود که این استعدادها رشد کند. خوشبختانه به برکت این انقلاب و با همت و غیرت شما مردم بستر فراهم شده و این استعدادها و نوابغ ظهور کرده و به عرصه آمده‌اند و امروز هویت دینی و ملی ما به پول ملی ما نیست. واکسن ایرانی از آثار برکت جامعه ولایی است. در اوایل انقلاب اسلامی ما در تهران بودیم؛ دنبال دکتر متخصص می‌رفتی یا به مردی برمی‌خوردی که کراوات داشت یا زنی که بی‌عفت بود اما امروز در همین مشهد ما دکترهای متخصص عفونی حضور دارند که کرونا و قلب و غدد را درمان می‌کنند و خواهران محجبه باایمانی داریم که در بستر انقلاب رشد کرده‌اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان