درد اصلی جامعه «درد اقتصادی» است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 3 تير 1403 - 16:17

درد اصلی جامعه «درد اقتصادی» است

شماره: 23345
Aa Aa

سیدحسن خمینی با بیان این که گروهی انتخابات را مثل راهپیمایی می‌بینند گفته نفس اینکه مردم بتوانند تغییر را انجام بدهند به نفع کلان جمهوری اسلامی و کشور است.

راه‌حل مشکلات «خالص‌سازی» نیست؛
درد اصلی جامعه «درد اقتصادی» است

سیدحسن خمینی در دیدار با دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت:

راه‌حل مشکلات از مسیر سیاست داخلی کشور می‌گذرد نه «خالص‌سازی» و «یکدست شدن حاکمیت».

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، او با بیان این که حال اقتصادی جامعه خوب نیست اظهار داشت:

هر دولتی که بر سر کار می‌‎آید را از رفیق‌های ما باشد یا نباشد فرقی نمی‌کند، باید کمک کرد تا درد جامعه را کم کند. مردم این درد را از چشم حاکمیت می‌بینند که تا حدی هم درست است. باید افراد شکست خورده‌ که هیچ چشم‌اندازی برای حرکت ندارند را فهم کرد که چاره‌ای جز این نداریم که سیاست داخلی را تصحیح کنیم؛ دلیل غلط بودن یک سیاست نتایج آن است؛ اگر نتیجه خوبی نداشت غلط است.

وی با بیان این که گروهی انتخابات را مثل راهپیمایی می‌بینند گفت:

نفس اینکه مردم بتوانند تغییر را انجام بدهند به نفع کلان جمهوری اسلامی و کشور است.

او ادامه داد:

امروز بی تردید درد اصلی جامعه «درد اقتصادی» است؛ همه دلشان برای این مشکل می‌سوزد. افت تولید ناخالص داخلی کشور و سرانه خانوارها نسبت به کشورهای همسایه، رشد پایین سرمایه گذاری، استهلاک بالا و...از جمله این مشکلات کشور است. این مشکل از زندگی تک تک افراد شروع می‌شود البته آنها می‌گویند جلو رشد تورم گرفته شده و ما امیدواریم ان شاءالله به سمت تصحیح هم پیش برود.

وی گفت:

تا وقتی یک دولت با پشتوانه عمیق مردمی و حمایت قوی طبقات محروم و متوسط و مورد اعتماد شهرهای بزرگ و روستاها نداشته باشید امکان عبور از این بحران وجود ندارد. رفتن به سمت هسته‌های متصلب و جمع‌های محدود، راه حل نیست بلکه بیشتر مشکل‌آفرین است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان