دو نماینده مجلس ایران هر یک به ۶۱ ماه حبس محکوم شدند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 4 شهريور 1403 - 19:53

دو نماینده مجلس ایران هر یک به ۶۱ ماه حبس محکوم شدند

شماره: 10004
Aa Aa

اسماعیلی جرم این دو نماینده را معاونت در اخلال در نظام توزیعی خودرو خوانده و گفته دستگاه قضا از مطالبه گری های اقشار مختلف حمایت می کند.

سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد؛
دو نماینده مجلس ایران هر یک به ۶۱ ماه حبس محکوم شدند

سخنگوی قوه قضاییه ایران در بیست و ششمین نشست خبری خود اظهار داشت:

مهدی جمالی مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال در نظام توزیعی به هفت سال حبس، رضا تقی زاده ماکویی فرزند عباس معاون سابق بازاریابی سایپا به 15 سال حبس، محمد عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو به 61 ماه حبس تعزیری، فریدون احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به 61 ماه حبس تعزیری و حسن هشترودی رئیس سابق حراست کل سایپا به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به 61 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

بارها اعلام کردیم که از آمران به معروف و ناهیان از منکر و از گزارش دهندگان فساد به دستگاه قضایی هم تشکر و هم حمایت می کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: از مطالبه گری هایی که اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و دانشجویان از بخش های حاکمیتی دارند حمایت و استقبال می کنیم و البته همان طور که رهبر انقلاب در ملاقات با دانشجویان فرمودند، معتقدیم این مطالبه گری ها باید با رعایت موازین اخلاقی و قانونی باشد. 
اسماعیلی اظهار داشت: گزارشاتی از فساد از جامعه خبرنگاران داشتیم؛ خبرنگاران صدا وسیما رسانه ای کردند اما به کسی اتهام نزدند و آبروی کسی را نبردند و موضوع فساد را برملا کردند.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان