فریب خوردگانی که به خیابان ها آمدند کمتر از ۳ دهم درصد کشور بودند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 - 18:59

فریب خوردگانی که به خیابان ها آمدند کمتر از ۳ دهم درصد کشور بودند

شماره: 20833
Aa Aa

دنیای استکبار تلاش کرد با وارد کردن سلاح در کشور تروریست را قوت بخشیده و آشوب‌ها را به سمت خشونت بیشتر و کشتن افراد بی‌گناه پیش ببرد.

باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران؛
فریب خوردگانی که به خیابان ها آمدند کمتر از ۳ دهم درصد کشور بودند

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:

دشمنانی که پیش از این انواع جنگ‌ها، ترفند‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت بزرگ ایران آزموده و شکست خورده بودند امروز انواع تهدیدات را به شکل ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران به کار گرفته‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، وی افزود:

فعالیت دشمنان در ۱۱۵ روز گذشته نشانگر آن است که انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به منافع دنیای استکبار وارد کرده و همه سرمایه‌گذاری چند قرنی آنان را در تصاحب جهان با خطر مواجه کرده است از این‌رو آنان امکانات و توانمندی‌های خود را علیه ملت ایران بسیج کردند تا در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد اختلال کنند. سابقه نداریم که در کشوری اینقدر رهبران جهان استکبار علیه ملتی اینگونه عریان به میدان بیایند و از اغتشاشات و اغتشاشگران بدین ترتیب حمایت کنند. دنیای استکبار در این عرصه از همه ابزار‌های حقوقی و بین‌المللی خود استفاده کرده و تلاش کرد با بسیج توانمندی‌های جاسوسی، اطلاعاتی و بهره‌گیری از امپراتوری رسانه‌ای سیاه‌نمایی و ایجاد آشوب کند و همچنین با وارد کردن سلاح در کشور تروریست را قوت بخشیده و آشوب‌ها را به سمت خشونت بیشتر و کشتن افراد بی‌گناه پیش ببرند.

او با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌دنبال به اوج رساندن جریان اغتشاشات اخیر و تنگتر کردن دایره تحریم‌ها بودند گفت:

البته ملت بزرگ ایران کاملا سرافراز از این عرصه بیرون آمدند. دشمن امیدوار بود تا مردم به واسطه فشار‌های تحریمی، معضلات اقتصادی و مسائل معیشتی به خیابان‌ها بیایند و علیه هویت، رهبر، پرچم، دین و مذهب شان فریاد بکشند اما ملت بزرگ، بصیر و آگاه این درک را داشت که حل مسائل درون کشور یک مسئله درون خانوادگی است و اجازه دخالت بیگانگان را در این حوزه نداد، علیرغم خواست دشمن به خیابان‌ها نیامد و نقشه آنان را نقش برآب کرد. جمعیت اندکی که به هر دلیلی فریب خوردند و به خیابان‌ها آمدند کمتر از ۳ دهم درصد کشور بودند و این یعنی اینکه مردم تفاوت آشکار بین داشتن اعتراض را با اغتشاش و آشوب را تشخیص دادند و در میدان دشمن بازی نکردند. همین مقدار آسیب‌هایی که طی این ۱۱۵ روز به امنیت و اقتدار کشور وارد شد، باید ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی شود. امروز درصد اندکی از جوانان کشور شاید درک درستی نسبت به هویت، فرهنگ و کشورشان نداشته باشند و مورد آسیب تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته‌اند این نشان می‌دهد که در این حوزه ما دچار کاستی‌هایی هستیم و باید با تدبیر و کار جهادی، با گفتگو و مفاهمه و بیان هنرمندانه واقعیت‌ها همین تعداد اندک را آگاه کنیم تا راه و مسیر درست را انتخاب کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان