ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده‌ایم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 3:52

ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده‌ایم

شماره: 25845
Aa Aa

فرمانده کل سپاه گفته در انتخابات به محض اینکه دشمن شروع کرد به زخم زبان که ایرانی‌ها به نظام ادبار کردند مردم به صحنه برگشتند و محاسبات دشمن بهم ریخت. می‌گفتند انتخابات مهندسی شده و رئیس جمهور منتخب از صندوق در نمی‌آید ولی اراجیف آنها باطل شد.

ترامپ و بایدن و همه قدرت‌ها نمی‌توانند یک پشه بیافرینند؛
ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده‌ایم

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در افتتاحیه ۲۹ دوره دانشجویی طرح ولایت "آموزش مبانی اندیشه اسلامی" گفت:

ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده‌ایم. فکر نکنید این آمریکا آمریکای ۲۰-۳۰ سال پیش است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

ظاهر آمریکا هنوز مهیب است اما در باطن سست بوده و دچار پوکی استخوان شده است. این آمریکا کوچک و ضعیف شده است و قدرت اثر خویش را به خاطر استحکاک و فرسایشی که انقلاب اسلامی در او ایجاد کرده به تدریج از دست داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:

اگر همه قدرت‌های غیرالهی که برخی‌ها مقتدر می‌نامند جمع شوند قدرت آفرینش یک پشه را ندارند. ترامپ و بایدن و همه قدرت‌ها جمع شوند نمی‌توانند یک پشه را بیافرینند.

سلامی در پاسخ به شبهه «نبودن حمله موشکی به عین‌الاسد در حد و اندازه انتقام از سردار سلیمانی» اظهار داشت:

این حرف در برابری و تناظر درست است ولی در تاثیر موضوع فرق می کند. وقتی شما به یک پایگاه حمله می کنید یعنی حمله به تمامیت یک قدرت یعنی بی‌اعتنایی به تمام آن قدرت، یعنی درک این حقیقت که شما در میدان پیروز هستید و از چیزی نمی ترسید. پشت این چکاندن یک ماشه یک شجاعتی است که فقط از کسی بر می آید که به قدرتی ماورای قدرت انسان ها متکی است و می تواند مسئولیت چنین تصمیمی را برعهده بگیرد.

فرمانده کل سپاه گفت:

در همین انتخابات مشاهده کردید به محض اینکه دشمن شروع کرد به زخم زبان که ایرانی‌ها به نظام ادبار کردند مردم در عرض ۳-۴ روز به صحنه برگشتند و یکباره مشارکت از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافت و دوباره محاسبات دشمن بهم ریخت و مایوس و خاموش شد و آرام گرفت. ملت ایران در شکست دادن دشمن و نشان دادن غلط بودن محاسات دشمن بسیار هنرمند، ماهر و باتجربه است. می‌گفتند انتخابات مهندسی شده است و تصورشان این بود که این رئیس جمهور منتخب از صندوق در نمی‌آید ولی اراجیف آنها باطل شد.

او ادامه داد:

می‌خواستند ما را در جهان منزوی کنند یعنی تنها و بی اتصال به هیچ کشوری و هیچ دولتی. تحریم اقتصادی یک واقعیت جهانی بود کشتی‌های ما را می‌زدند تا نزدیم ساکت نشدند وقتی به اندازه آنها زدیم آرام گرفتند. یکی از کارهای ما آرام کردن دشمن بود؛ نفت ما را می‌خواستند سرقت کنند بچه‌ها در فاصله صفر با ناو‌های جنگی آنها روبرو شدند و کشتی نفت ما را از آنها گرفتند.کسی نمی‌تواند از این کارها انجام دهد. کشتی‌های ما را در جبل الطارق توقیف کردند کشتی هایشان را در اینجا توقیف کردیم. دشمنان از کرده خود پشیمان شدند، تحریم اینگونه با قدرت شکست. قوی که باشید انزوا را پشت سر می‌گذارید، امروز کسی می‌تواند ایران را در جهان منزوی تلقی کند وقتی شما با تمام قدرت‌های عالم غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌توانید مرتبط شوید؟ ما ثابت کردیم جهان بسیار بزرگتر از آمریکاست و آمریکا بسیار کوچک‌تر از جهان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان