مردم با ذوق و شوق در انتخابات شرکت کردند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 12:29

مردم با ذوق و شوق در انتخابات شرکت کردند

شماره: 13894
Aa Aa

او با بیان این که هم خدا و هم مردم حجت را بر ما تمام کرده اند گفته تصوراتی که ما از خرداد ۷۶ تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد ۷۶ هم فروریخت.

حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی؛
مردم با ذوق و شوق در انتخابات شرکت کردند

انتخابات ۲۸ خرداد واقعیت‌های چندلایه و متنوعی دارد که هرکدام باید در جای خود تجزیه و تحلیل شود و از همه مهمتر حضور مردمی است که ۸ سال شرایط سخت را تحمل کردند و حال باید پای صندوق‌های رای می‌آمدند. مردمی که رسانه‌های بیگانه ذهن آن‌ها را پر کرده بودند تا بین آن‌ها و نظام فاصله بیاندازند و بیش از ۱۰ سال است در زیر فلج کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ قرار دارند. تحریمی که در پی آن است تا مردم را عاصی و یاغی کند و در برابر نظام قرار دهد و این آخرین راه استکبار جهانی بود که این ملت دست از انقلاب بردارد.

به گزارش اسپادانا خبر  وبه نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه استکبار جهانی و عقبه داخلی آن سالهاست که برای انقلاب هزینه ایجاد می‌کنند و صورت‌حسابش را به پای انقلاب می‌نویسند گفت:

این مردم با این ذوق و شوق در انتخابات 1400 شرکت کردند و این در حالی است که بیش از ۳ میلیون مردم در عرض ۱۴ ماه اخیر مبتلا به کرونا شدند و ۸۰-۹۰ هزار نفوس انسانی از دست رفته و در همه جای دنیا کرونا در انتخابات اثر کرده و در ایران هم درصدی از مردم در هر صورت احتیاط کرده و شرکت نکرده‌اند و با این حال حدود ۵۰ درصد مردم حضور بیابند این خودش برای همه دنیا پیام دارد.

حدادعادل با بیان اینکه این انتخابات نقشه سیاسی داخلی کشور را تغییر داد گفت:

باید آرایش سیاسی داخل کشور بازتعریف شود و تصوراتی که ما از خرداد ۷۶ تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد ۷۶ هم فروریخت و این‌روز‌ها همه از اتفاق پیش آمده مبهوت هستند. حس می‌کنم روز دیگری فرا رسیده و باید معنای آن را درک کنیم که چه اتفاقی افتاده که با اینهمه تبلیغات و هنجارشکنی مردم امدند و حضور پیدا کردند و رای درستی هم دادند. نه تنها در داخل کشور یک زیر و رویی شد و تحول اساسی اتفاق افتاده، بلکه در خارج کشور هم این انتخابات اثر مثبت داشت و محاسبات را عوض کرد. آنچه اتفاق افتاد بیش از انتظار ما بود. موفقیت ۸۰ درصدی فهرست‌های شورای ائتلاف در انتخابات شورا‌های شهر و راهیابی همه ۲۱ نامزد شورای شهر تهران از فهرست این شورا موفقیت بزرگی است که حاصل تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور است. میزان رای اعضای فهرست ائتلاف در تهران را با باقی فهرست‌ها مقایسه کنید. در حالی که در فهرست ما آخرین نفر یعنی کمترین رای بیش از ۲۵۰ هزار رای دارد، در برخی فهرست‌های دیگر که مدعی رقابت بودند کمتر از ۳ هزار رای را شاهد هستیم.

وی ادامه داد:

اکنون هم خدا و هم مردم حجت را بر ما تمام کرده اند و مردم از ما انتظار بالایی دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان