برخی از دستگیرشدگان اعتراضات ۵ آذر اصفهان آزاد شدند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 19 تير 1403 - 9:58

برخی از دستگیرشدگان اعتراضات ۵ آذر اصفهان آزاد شدند

شماره: 15969
Aa Aa

آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته فعلاً در قرار بازداشت موقت می مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد؛
برخی از دستگیرشدگان اعتراضات ۵ آذر اصفهان آزاد شدند

اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه نشست مجمع رهروان امر به معروف و نیروی انتظامی اصفهان گفت:

متأسفانه عده ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند و در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان عزیز جداست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او  ادامه داد:

قطعاً این عزیزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه های قانونی پیگیری می‌شود.

او از فرماندهی انتظامی استان اصفهان که با رأفت اسلامی و سعه صدر از هرگونه درگیری و تنش پیشگیری کرده ، با مدیریت هوشمندانه امنیت شهر را برقرار کرده و با اقتدار آشوبگران و اغتشاشگران را دستگیر کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت:

برای رسیدگی به جرایم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می شود.

او با اعلام این‌که افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند گفت:

تعدادی از محرکان اصلی که در بازداشت موقت هستند حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان