متأسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 2:35

متأسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم

شماره: 17348
Aa Aa

شورای عالی فضای مجازی و مجلس هر روز یک افسانه درست می‌کنند؛ یک روز صیانت و یک روز تنظیم‌گرایی. رویتان می‌شود امام زمان(عج) را صدا بزنید؟

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
متأسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد از شورای عالی فضای مجازی و مجلس انتقاد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

دشمن قرار است چه کند که شما به فکر مقابله با جریان ولنگار رسانه‌ای باشید؟ جوابی برای خدا دارید؟ رویتان می‌شود امام زمان(عج) را صدا بزنید؟

او بیان کرد:

در 100 سال اخیر به حرم منور رضوی بارها جسارت شده است. اخیرا نیز سه نفر از عزیزترین عزیزان روحانیت در حرم رضوی به خاک و خون کشیده شدند. هتک حرمت برای ما سنگین‌ترین مصیبت است. دو عزیزی که به شهادت رسیدند به مدارک عالیه شهادت نائل شدند و رسانه‌های دشمن می‌خواهند بگویند روحانیت از چشم مردم افتاده اما این عواطف ارزشمند در تشییع این روحانیون ارزشمند تمام این اباطیل را نقش بر آب می‌کند. چندین سال است که حریم امام رضا(ع) مورد تهدید جریان تکفیری است اما امنیت حرم تامین شده است. دشمن در دشمنی خود پای همه چیز ایستاده و جریان تکفیری، پیاده‌نظام آمریکایی است و برحسب اعتراف وزیر خارجه اسبق آمریکا تاسیس شده‌اند تا پیاده‌نظام آمریکا در منطقه باشند و فساد و جنایت کنند. دشمن در دشمنی خود جدی است. از قصد این جنایت را در حرم رضوی صورت دادند تا دشمنی خود با اهل بیت(ع) را نشان دهند اما آنچه در مقابل دشمن، سد ایجاد کرده مسئله ولایت‌مداری مردم است. در عرصه‌های امنیتی نیروهای بصیر ما ایستاده‌اند و در عرصه‌های دیگر دروازه مملکت باز است. این دشمن آدم‌کش حرم امام رضا(ع) همان دشمن ستمگر فضای مجازی و جریان رسانه‌ای است. امروز متأسفانه به تعداد گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد و باز داریم که تولید و بازنشر پیام می‌کنند و هیچکس هم جلودارشان نیست. شما که قدرت تولید پیام دارید جهاد تبیین را جدی بگیرید. جهاد تبیین فقط مختص من طلبه نیست؛ مال شما و فرمان جهاد همگانی است. شما مسئول هستی و باید در عرصه این جهاد فعالانه و مجاهدانه وارد شوید. اگر صورت ندهید برخلاف جهاد واجب عمل کرده‌اید.

 علم‌الهدی ادامه داد:

پیام دیگر برای مجلس و مسئولان است. شورای عالی فضای مجازی چندین سال است تشکیل شده اما آفتابه، لگن هفت دست و شام و ناهار هیچی... شورای عالی فضای مجازی چه می‌کند؟ مجلس هم هر روز یک افسانه درست می‌کند؛ یک روز طرح صیانت، یک روز طرح تنظیم‌گرایی. چرا این قدر معطل هستید؟ دشمن قرار است چه کند که شما به فکر مقابله با جریان ولنگار رسانه‌ای باشید؟ جوابی برای خدا دارید؟ رویتان می‌شود امام زمان(عج) را صدا بزنید؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان