باید به جوانان اعتماد کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 3 شهريور 1403 - 9:48

باید به جوانان اعتماد کنیم

شماره: 26128
Aa Aa

او گفته نمی‌توان با روش‌های سنتی به دستاوردهای جدید رسید اما حضور دختران با حجاب در میادین ورزشی نقشه دشمن برای عفت‌زدایی و ترویج ناامیدی در میان مردم را خنثی می‌کند.

احمد دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس؛
باید به جوانان اعتماد کنیم

احمد دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی گفت:

راهبرد من راهبرد ایران قوی و با ورزش قوی است که مد نظر مقام معظم رهبری قرار دارد. همچنین با تکیه بر گام دوم انقلاب در خصوص جوانان و تاکید معظم‌له بر محوریت جوانان برنامه‌ریزی خواهیم کرد. 

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

من وزارت را مسوول امید در جوانان می‌دانم و باید هماهنگی لازم را مسوولان ستادهای مسوول جوانان فراهم کنیم. نمایندگان محترم استحضار دارند که خانواده محور اصلی محسوب می‌شود و با توجه به تغییر نسل باید روش‌های جدید برای رسیدن به اهداف تعریف کنیم زیرا نسل جدید نیاز به اهداف خاصی دارد که با مشارکت جوانان می‌تواند تصمیم‌سازی شود.

وی با بیان این که باید به جوانان اعتماد کنیم گفت که از چالش‌های ورزش اطلاع دارد.

ذنیامالی اظهار داشت:

نمی‌توان با روش‌های سنتی به دستاوردهای جدید رسید. وزارت ورزش و جوانان باید فراتر از رویه‌های جاری و معمول عمل کند. نمی‌توان با مصوبه و سند مشکل جوانان را حل کرد. 

او اعلام کرد که سیاست‌های تشویقی ازدواج آسان جوانان و فرزندآوری آنان را تقویت خواهد کرد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اعلام این که وظیفه وزارت ورزش ایجاد امید در جوانان است گفت:
توفیق این انقلاب مرهون اعتماد امام راحل به جوانان بود و من معتقدم توفیق کشور در جنگ تحمیلی هم مرهون اعتماد نظام به فرماندهان جوان بود که با ایمان و همت مثال زدنی خودشان ناممکن‌ها را ممکن ساختند. اعتقاد راسخ بنده است و بر این باورم که وزارت ورزش و جوانان با عنوان نهادی فرابخشی در موضوع ساماندهی امور جوانان است و باید به مسئولیت محوری خود که همان هماهنگی و ایجاد، هم‌افزایی حداکثری میان دستگاه‌های متولی امور جوانان است به خوبی عمل کند.

دنیامالی ادامه داد:

حضور دختران با حجاب در میادین ورزشی نقشه دشمن برای عفت‌زدایی و ترویج ناامیدی در میان مردم را خنثی می‌کند. معتقدم جایگاه و اهمیت راهبردی ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران هنوز برای بسیاری از سیاستگذاران و مدیران اجرایی کشور آشکار نشده است. اهمیت این مهم زمانی افزایش می‌یابد که بدانیم ورزش در جهان امروز یکی از میدان‌های اصلی جنگ نرم است و دستگاه تبلیغاتی دشمن میدان ورزش را به عنوان یکی از عرصه‌های مهم ترویج ارزش‌های مدنظر خود انتخاب کرده است امری که باعث شده سازمان‌های بین‌المللی ورزش از ادعای همیشگی خود مبنی بر جدایی ورزش از سیاست فاصله بگیرند و با سیاست ورزی‌های مغرضانه مرزبندی خود را با کشورهای غیر شفاف‌تر کند. مواجهه منفعلانه این سازمان‌ها با رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و برخورد متفاوت با سایر کشورها نمونه بارز این سیاست دوگانه است. اکنون باید بپذیریم که ورزش در نظام بین‌الملل در شرایط حساس و ویژه قرار گرفته و حرکت عزتمندانه و کنشگرانه نظام جمهوری اسلامی ایران در این میدان نیازمند هوشیاری شجاعت و خودباوری است که بحمدالله این بصیرت و هوشیاری در جامعه پرافتخار ورزش ایران به وفور یاد می‌شود.

دنیامالی ارتقاء هویت ملی جوانان را از دیگر راهبردهایش برشمرد و اظهار کرد:

با تعمیق باورهای جوانان می‌توان در مقابل تلاش‌های دشمنان ایستاد دشمن تلاش می‌کند امید را در جوانان با بزرگنمایی ضعف‌ها و انکار نقاط قوت از بین ببرد. نگرانی دشمن این است که مبادا جوانان عزیز به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کنند لذا ما برای نهادینه کردن هویت دینی و انقلابی جوانان وظیفه سنگینی داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان