ختم رسیدگی به پرونده تتلو اعلام شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 18:03

ختم رسیدگی به پرونده تتلو اعلام شد

شماره: 25362
Aa Aa

امیرحسین مقصودلو گفته قطعا اشتباهاتی داشتم و خیلی از رفتارهای من اشتباه بوده است. به خاطر اشتباهاتی که داشتم معذرت‌خواهی می‌کنم. آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم.

به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب؛
ختم رسیدگی به پرونده تتلو اعلام شد

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش اسپادانا خبر، امیرحسین مقصودلو در این جلسه گفت:

قصدم ترویج مواد مخدر نبود. می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم. قطعا اشتباهاتی داشتم و خیلی از رفتارهای من اشتباه بوده است. به خاطر اشتباهاتی که داشتم معذرت‌خواهی می‌کنم. آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم.

وکیل متهم نیز با بیان این که دولت‌های متخاصم برای استفاده ابزاری از امثال امیرحسین مقصودلو فرش قرمز پهن کرده‌اند اظهار داشت:

متهم تاکید کرده که می‌خواهد به جوان‌ها و نوجوان‌ها بگوید من تا آخر این راه را رفته‌ام. چیزی در پایان راهی که من رفتم نبوده است شما اشتباه من را نکنید. متهم در اظهارات خود بیان کرده است که قصدی جهت تحقق نتیجه و انجام فعالیت تبلیغی یا ایجاد خلل در امنیت داخلی کشور نداشته و عنصر معنوی جرم قابل احراز نیست. 

قاضی افشاری در پایان جلسه رسیدگی اعلام کرد:

با توجه به اخذ آخرین دفاع و پایان رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو پایان جلسه رسیدگی را اعلام می‌کنم و در موعد قانونی رای صادر خواهد شد.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان