می خواهند با اراذل و زنان روسپی به جان مردم بیفتند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 19:17

می خواهند با اراذل و زنان روسپی به جان مردم بیفتند

شماره: 20209
Aa Aa

تاکنون هیچ انقلابی با این کیفیت روی زمین نبوده است| مسئولان ما با کمال اقتدار برخورد کنند تا این بساط آمریکایی از کشور ما جمع شود.

برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند؛
می خواهند با اراذل و زنان روسپی به جان مردم بیفتند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

عده‌ای این‌طور القا کرده اند که ما با فیلترینگ مخالف هستیم. 

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

همه آن‌هایی که مسئول فضای مجازی بودند و شبکه‌های اجتماعی دشمن را بی‌در و دروازه و ولنگار در این کشور رها کردند باید پاسخگوی همه خون‌های پاک شهدایی باشند که در این روزها بر زمین ریخته می‌شود.

او با بیان این که جوانان چشم ‌باز کرده‌اند و فکر می‌کنند با یک کودتا یا دگرگونی سیاسی، حکومت و وزارت و دولت شکل‌گرفته در حالی‌ که نمی‌دانند این نظام از دل انقلاب اسلامی بیرون آمد. انقلابی که شکل‌گیری، استمرار و پیروزی آن با خواست مردم بود و زمانی به پیروزی رسید که هیچ قدرتی در عالم از این نهضت حمایت نمی‌کرد. مردم هرگز دست به اسلحه نبردند تا شب ۲۲ بهمن که اسلحه‌ها از پادگان‌ها استخراج شد و مثل پشته هیزم در مساجد اسلحه تجمیع شد. تا پیش از این، اگرچه مردم خواهان دفاع از خود با سلاح بودند اما امام هرگز اجازه نداد که ملت دست به اسلحه ببرد و در کف خیابان‌ها مردم با سینه خشک در برابر گلوله‌های داغ دژخیمان ستم‌شاهی می‌ایستادند.

وی گفت:

این مردم بودند که توطئه آمریکایی فتنه ۸۸ را با خاک یکسان کردند. این مردم بودند که در جریان دفاع از حرم از مقدسات و حرم‌های شریف امامان خود دفاع کردند و با این حساب تاکنون هیچ انقلابی با این کیفیت روی زمین نبوده که مردم همه‌کاره آن باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:

آمریکا در حال اجرای مجدد نقشه ۲۸ مرداد است تا به این ترتیب بتواند دوباره بر ملت ایران مسلط شود. نقشه آمریکایی در توطئه‌های اخیر این است که از یکسو با جلادان و اراذل و اوباش و از سوی دیگر با زنان روسپی به جان مردم بیفتد. حوادث روز گذشته که منجر به شهادت دو تن از نیروهای بسیجی در مشهد شد نیز نمونه حرکت شعبان بی‌مخی بود. اینکه یک نفر بیاید با چاقو به گردن جوانی بکشد و سراغ دومی برود این دیگر اعتراض نیست. کجا اعتراض می‌کنید؟ در آغوش آمریکا و در حالی‌ که دست در دست قاتلان و آدمکش‌ها دارید؟ این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟ امروزه همه رسانه‌های آمریکایی از BBC گرفته تا ایران اینترنشنال، من‎وتو و سایر این بوق‌های دروغ در حال ترویج همان نقشه کودتای ۲۸ مرداد هستند. دعوت به اعتصاب با اجبار به اعتصاب تفاوت دارد. اعتصاب برای کسانی است که معترض باشند و موضوعی را مطالبه کنند، اما اینکه به‌ زور عده‌ای مغازه‌های خود را ببندند درحالی‌که مطالبه ندارند، کجای دنیا سابقه داشته که اعتصاب، اجباری باشد؟ مغازه‌داران حاضر به بستن مغازه‌های خود نبودند و شما ناکام ماندید اما چرا انتقامش را از دو آقا پسر جوان و نخبه دانشگاهی گرفتید؟ مسئولان بدانند که نباید اقتدار نظام تبدیل به انفعال شود. امنیت بازیچه نیست که عده‌ای بخواهند آن را ملعبه خود قرار دهند. اگر به دشمن رو بدهید او پا پیش می‌گذارد و نتیجه آن هم شهادت‌های مظلومانه همین بسیجیانی است که خون‌های پاکشان بر زمین می‌ریزد و خانواده‌هایشان را داغدار می‌کند. امیدواریم که مسئولان ما با کمال اقتدار برخورد کنند و این بساط آمریکایی از کشور ما جمع شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان