یک سری افراد معلمان را برای اعتصاب تحریک می کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 17:04

یک سری افراد معلمان را برای اعتصاب تحریک می کنند

شماره: 16613
Aa Aa

او پیرامون اعتراضات معلمان به طرح رتبه بندی معلمان در روزهای اخیر گفته معلمان صبورانه و آگاهانه برخورد کنند تا ضد انقلاب از آب گل‌آلود ماهی نگیرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ایران؛
یک سری افراد معلمان را برای اعتصاب تحریک می کنند

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ایران در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ایمان منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد؛

معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، نوری در پاسخ به پرسشی پیرامون رتبه بندی معلمان و افزایش اعتراضات معلمان در روزهای اخیر گفت:

این موضوع اکنون دارد پیگیری می‌شود. یک سری افراد همکاران ما را تحریک می‌کنند که مثلا سر کلاس درس نروند. این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست. بسیاری از اولیاء با من تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ مجبوریم به اولیاء پاسخ مثبت دهیم. حق دانش‌آموز دارد ضایع می شود و رتبه‌بندی به جد پیگیری می شود. توصیه می کنم همکاران حتما حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم پاسخگو باشیم که بخواهیم حق فرهنگیان را بگیریم. 

نوری ادامه داد:

رتبه‌بندی مه برای امسال که برای سال آینده است. دولت دارد ارفاق می کند و دولت و مجلس و همه اتفاق دارند که برای امسال هم پیاده شود لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود تا خدای ناکرده ضد انقلاب و دیگران از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند. این موضوع خوب نیست. همکاران ما مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع رتبه‌بندی را پیگیری می کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان