مردم باید حوصله کنند تا دولت فعلی بدکاری‌های دولت قبل را تدبیر کند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 10:26

مردم باید حوصله کنند تا دولت فعلی بدکاری‌های دولت قبل را تدبیر کند

شماره: 16091
Aa Aa

او گفته ولایت مداری هزینه دارد و شیعیان و محبان اهل بیت(ع) باید بدانند که پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد.

سیدمحمد سعیدی، نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری؛
مردم باید حوصله کنند تا دولت فعلی بدکاری‌های دولت قبل را تدبیر کند

سیدمحمد سعیدی، نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری در دیدار سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:

شیعیان و محبان اهل بیت(ع) باید بدانند که پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

ولایت مداری هزینه دارد و هزینه خط مقدم ولایتمداری را شهدا و جانبازان دادند و هزینه های بعدی را خانواده شهدا، جانبازان و مردم با پشتوانه مسئولان و مدیران می‌دهند.

او گفت:

مردم امیدوارند که در این دولت به خواسته‌های به حق خود برسند ولی باید حوصله کنند و به دولت کمک کنند تا مسئولان توطئه‌های دشمن از یک سو و کم کاری‌ها و بدکاری‌های مسئولان قبلی از سوی دیگر را تدبیر کنند.

وی گفت: ما رهبری بهتر و پرتوان تر از امیرالمومنین(ع) سراغ ند

اریم اما ایشان هم وقتی مردم با او همراهی نکردند امر الهی بر زمین ماند اما امروز یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) با همراهی مردم توانست کار بزرگی را انجام دهد و مردم باید بدانند که تا وقتی پای کار باشند خداوند به مدیران هم توفیق می دهد تا بتوانند کشور را رشد دهند. پشت میز نشستن و از راه دور مدیریت کردن باعث دلسردی مردم می‌شود و افرادی که به سفرهای استانی ایراد می‌گیرند می‌دانند که در این سفرها چقدر نگرانی‌ها و مشکلات مردم بر طرف می شود و نمی‌خواهند که این اتفاق بیفتد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان