مردم به شایعات رسانه‌های بدسابقه‌ بیگانه توجه نکنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 3:55

مردم به شایعات رسانه‌های بدسابقه‌ بیگانه توجه نکنند

شماره: 21506
Aa Aa

عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شده است.

وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان بیانیه داد؛
مردم به شایعات رسانه‌های بدسابقه‌ بیگانه توجه نکنند

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسمومیت برخی دانش‌آموزان تعدادی از مدارس این کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در بخشی از این بیانیه آمده است:

مأمورین این وزارتخانه از نخستین اتفاقات رویداده در شهر مقدس قم وارد میدان شده و تحقیقات لازم را آغاز کرده اند. همین بررسی‌ها مبنای ورود برخی دیگر از دستگاه‌های مرتبط به موضوع شدند‌. اگر چه از خلال مجموعه بررسی ها و پیگیری های به عمل آمده علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.

در ادامه بیانیه آمده است:

سربازان گمنام امام زمان(عج) اطمینان می دهند با تمام توش و توان خویش، روند تحقیقات و پیگیری‌های همه جانبه‌ی اطلاعاتی، امنیتی و فنی خود را تا حصول نتیجه‌ی قاطع و نهایی ادامه خواهند داد. از اولیای دانش آموزان عزیز استدعا دارد که به شایعات رسانه‌های بدسابقه‌ی بیگانه و فضای مجازی که با هدف برهم زدن امنیت روانی جامعه تولید و منتشر می شوند، توجه ننمایند و اخبار تایید شده در این خصوص را صرفاً از مراجع رسمی کشور، منجمله اخبار و گزارش های صداوسیما و بیانیه های وزارت کشور دریافت کنند

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان