موحدی کرمانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تهدید کرد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:44

موحدی کرمانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تهدید کرد

شماره: 13686
Aa Aa

او با بیان این که در مناظره به شخص سیدابراهیم رئیسی اهانت‌های عجیب و غریبی شده گفته بترسید که گرفتار رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان شوید.

با انتقاد از روند برگزاری اولین مناظره تلویزیونی؛
موحدی کرمانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تهدید کرد

موحدی کرمانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ضمن انتقاد از روند برگزاری اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه کسی که خود را برای ریاست جمهوری آماده کرده است باید متانت داشته باشد گفت:

وقتی آقای رئیسی روی کار آمدند و متصدی پست قضاوت شدند به جد وارد صحنه شدند و مچ دزدها و گردن کلفت‌ها را گرفتند و همه را به محاکمه کشاندند و اموالی که دزدیده بودند را به بیت‌المال برگرداندند که مصداق روشن آن آقای طبری است که همه او را شناختند و مردم بارقه امیدی در دلشان به وجود آمد و گفتند الحمدلله بالاخره دیدیم فردی هست که با دزدها برخورد می‌کند، آنها را می‌گیرد و محاکمه می‌کند. آقای رئیسی زمانی که تولیت آستان قدس بود از مبلغ وافر و بسیار زیاد حق التولیه نزدیک به صفر دریافت می‌کرد و اصلاً چیز قابل ذکری از آن را استفاده نمی‌کرد و تمام آن را به فقیران و مستمندان می‌داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:

در صحنه‌ای از مناظره متاسفانه به شخص ایشان اهانت‌های عجیب و غریبی شد. اینکه ایشان فلان است یا تحصیلاتش فلان قدر است. دروغ گفتند و به او اهانت و جسارت کردند. فکر می‌کردند با دروغ گفتن و توسل به توهین می‌توانند رأی مردم را از او را بگیرند و به خودشان صادر کنند؟ خیلی این فکر احمقانه است. من به آنهایی که این شیوه را پیش گرفتند سفارش می‌کنم اولاً بین خود و خدا توبه کنند تا خدا آنها را ببخشد. مردم را این‌طور به اشتباه نیاندازند و واقعاً از مردم عذرخواهی کنند. این رفتار بزرگترین خیانت به مردم است که این چنین عملی می‌شود. از خدا بترسند و باور کنند بالاخره قیامتی است. اینکه دهان خود را باز می‌کنید و حرف می‌زنید، میلیون‌ها آدم دارند می‌شنوند و ممکن است میان آنها آدم‌های ساده لوحی باشد که شنیده‌های خود و دروغ‌های شما را باور کنند. واقعاً باید خجالت کشید.

او اهانت و جسارت به برخی نامزدهای انتخاباتی را دردناک توصیف کرد و گفت:

اینها باید بدانند هیچکس از دروغ و تهمت به هیچ جا نرسیده است. چقدر دروغ به خاندان پیامبر نسبت دادند و چقدر به امام حسین (ع) اهانت کردند اما ببینید عظمت امام حسین دنیا را پر کرده است.

خطیب نماز جمعه تهران ضمن هشدار به نامزدهایی که در روند مذاکره رویه اهانت را در پیش گرفتند تاکید کرد:

بترسید که گرفتار رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان شوید که در این صورت مبتلا به رسوایی و خواری در دنیا و عذاب الهی در آخرت خواهید شد. مناظره‌ها باید مودبانه، متین، مستدل، خالی از دروغ و اهانت و جسارت باشد. شماها مدعی هستید که می‌خواهید رای مردم را بگیرید و رئیس‌جمهور شوید. سعی کنید وزن خودتان را حفظ کنید. ان‌شاءالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت و از خطرات و انحرافات حفظ کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان