می خواهد مومنان را افسرده کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 5 مرداد 1403 - 22:15

می خواهد مومنان را افسرده کنند

شماره: 25971
Aa Aa

دشمن تلاش می‌کند در اضلاع پنج‌گانه عملیات روانی شامل افسرده‌سازی مردم، ایجاد یاس و ناامیدی، ارعاب و وحشت‌انگیزی، تبدیل امید به آینده به یاس و ایجاد اضطراب در جامعه مؤمنان را ناامید کند و در مقابل مأموریت نماز جمعه ایجاد نشاط، امید و آرامش است.

عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز؛
می خواهد مومنان را افسرده کنند

سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور در ۵ مردادماه بیان کرد:

دشمن تلاش می‌کند در اضلاع پنج‌گانه عملیات روانی مؤمنان را ناامید کند؛ این عملیات‌ها شامل افسرده‌سازی مردم، ایجاد یاس و ناامیدی، ارعاب و وحشت‌انگیزی، تبدیل امید به آینده به یاس و ایجاد اضطراب در جامعه است و در مقابل نماز جمعه مأموریت ایجاد نشاط، امید، آرامش، حماسه و عزت ملی را انجام می‌دهد.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه اهواز عنوان کرد:

نماز جمعه اگر نماز جمعه باشد می‌تواند مشکلات عدیده مردم را حل کند. دشمن با مشاهده نماز جمعه با اقتدار ناامید می‌شود و یکی از مؤلفه‌های اقتدار در کشور جمهوری اسلامی همین نماز جمعه است.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی و پیش‌بینی روند کاهشی جمعیت در ۳۰ سال آینده افزود:

افزایش جمعیت باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد:

رژیم صهیونیستی در ۷۶ سال گذشته ۱۳ جنگ را پشت سر گذاشته است و تمام جنگ‌ها هم با توافق سیاسی تمام شده و رژیم اسرائیل با تثبیت برتری نظامی، از صحنه فرار کرده است. جنگ غزه تنها جنگی است که رژیم صهیونیستی بعد از ۹ ماه هنوز نتوانسته است در آن به اهداف خود برسد و این، در سایه انقلاب اسلامی است. اگر جنگ کنونی با این وضعیت به پایان برسد رژیم اسرائیل فردای آن روز سقوط می‌کند و در دوره طولانی فقدان دولت قرار می‌گیرد بنابراین رژیم صهیونیستی ادامه حیات خود را در ادامه جنگ می‌داند هر چند هزینه‌های سنگین را متحمل شود. در جمعه گذشته داشتند هجمه‌های سنگین را افزایش می‌دادند که حمله پهپادی به تل آویو از سوی یک کشور مسلمان نشان داد که اگر رژیم صهیونیستی جنگ را ادامه دهد دامنه جنگ گسترش می‌یابد و کل محور مقاومت را فرا می‌گیرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان