«دولت خدمت» تشکیل می دهم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 5 تير 1403 - 21:36

«دولت خدمت» تشکیل می دهم

شماره: 25563
Aa Aa

قرار نیست سختی فقط برای قشر خاصی از مردم باشد. قرار است با برنامه جامع و دقیق جهش بزرگی رقم بزنیم، با برنامه و کارنامه تا آخر پای مردم بمانم و با مشارکت مردم در ۸ محور دولت خدمت را تشکیل دهیم| در برابر دشمنان انقلاب منفعل نخواهیم بود.

علیرضا زاکانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛
«دولت خدمت» تشکیل می دهم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

براساس وظیفه آمده‌ام تا گفتمان صادقانۀ خدمت را محور قرار دهیم. قرار نیست از درد مردم بی‌خبر باشیم و از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

قرار نیست سختی فقط برای قشر خاصی از مردم باشد. قرار است با برنامه جامع و دقیق جهش بزرگی رقم بزنیم، با برنامه و کارنامه تا آخر پای مردم بمانم و با مشارکت مردم در ۸ محور دولت خدمت را تشکیل دهیم. 

وی گفت:

 شهید رئیسی پیگیر اوج‌گرفتن به‌سوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود. شهید رئیس جمهور منت می‌کشید که خدمت کند. نسبت درست رئیس جمهور شهید با ولی و امام جامعه تبعیت با مردم و ایران عزیز خدمت و صداقت و با مسئولین نیز تعامل و انسجام بود.

 زاکانی با بیان این که گفتمان خدمت صادقانه را در «دولت خدمت» محور قرار خواهم داد اظهار کرد:

رئیسی عزیز ما مومن، متدین، انقلابی و اهل استدلال بود و هیچگاه برای بازی ریاست بلندی نجست بلکه پیگیر اوج گرفتن در برابر خدا با خاکساری در برابر مردم بود. شهید رئیسی به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را سر دست گرفت، به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت. بسیجی بود و بسیجی ماند و پایان راه بسیجی شهادت است. اندوخته سه سال دولت رئیسی عزیز ما همان راه جمهور است، ترسیم جهتگیری درست در مسیر انقلاب و ایجاد شرایط ثبات برای ایران عزیز است وضعی که با شروع دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.

او گفت»

برحسب وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردمی آمده‌ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه را در «دولت خدمت» محور قرار دهم.

او اعلام کرد که در برابر دشمنان انقلاب منفعل و تابع نخواهیم بود. قرار است نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا زنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان