ایران باید خود را کنار بکشد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 13 تير 1403 - 10:55

ایران باید خود را کنار بکشد

شماره: 23850
Aa Aa

اگر مجبور باشیم برای دفاع از سربازان و تاسیسات خود وارد عمل می‌شویم. ما ثابت کردیم که برای این کار اقدام و ضربه می‌زنیم؛ ایران باید آن را متوجه شود.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی امنیت کاخ سفید؛
ایران باید خود را کنار بکشد

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت:

آمریکا در تلاش است تا پیامی با بازدارندگی "قوی" به ایران ارسال کند زیرا نگرانی از گسترده‌تر شدن درگیری‌ها در منطقه افزایش می‌یابد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

ما مطمئنا اگر مجبور باشیم برای دفاع از سربازان و تاسیسات خود وارد عمل می‌شویم. ما ثابت کردیم که برای این کار اقدام و ضربه می‌زنیم. این پیام قوی ما به ایران است که باید آن را متوجه شود. ما این مسئولیت‌ها را جدی می‌گیریم. ما همچنین منافع امنیت ملی خود را در منطقه بسیار جدی می گیریم به همین دلیل است که رئیس جمهور بایدن اکنون دو گروه ناو هواپیمابر را به منطقه اعزام کرده است. اگر قرار باشد به حفاظت از نظامیان و تاسیساتمان ادامه دهیم قطعا وارد عمل خواهیم شد. ما ثابت کرده‌ایم که حمله می‌کنیم و در تلاشیم این کار را بکنیم. این پیام محکمی است که ایران باید خود را کنار بکشد. ما این مسئولیت‌ها را جدی می‌گیریم.

او گفت:

ما باید مطمئن شویم که این پیام به همه بازیگران، نه فقط ایران، ارسال می‌شود که منافع امنیت ملی خود را بسیار جدی خواهیم گرفت. ما از نیروهای خود دفاع و این کار را در زمان دلخواه خود انجام می‌دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان