بساط کشف حجاب جمع خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 - 5:06

بساط کشف حجاب جمع خواهد شد

شماره: 23053
Aa Aa

برخی از افراد بی‌حجاب غافل و بی‌اطلاع هستند که باید آنها را بیدار کرد و به آنها آگاهی دهیم اما عده ای معدود که به طور سازمان یافته و حرکتی جهت دار با آموزش های بیگانگان اقدام به کشف حجاب می کنند تکالیفشان مشخص است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران؛
بساط کشف حجاب جمع خواهد شد

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران گفت:

پیام شهیدان پیام خداپرستی، عدالت‌خواهی و حق‌خواهی، دفاع از مظلوم و خروش بر ظالم و حفظ ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و اطاعت از ولی است.

به گزارشض اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

حضور نیروهای ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم امنیت ساز شد.حضور نیروهای ما در جای جای این منطقه امنیت ساز است و برخلاف دشمن و بیگانگان که حضورشان امنیت را به خطر می اندازد هرجا ایران حضور یافت حضورش امنیت ساز بود. حضور بیگانگان حتما در منطقه امنیت ایجاد نمی کند.

وی گفت:

ما امروز مبتلا به جاهلیت مدرن هستیم، جاهلیتی که مجهز به امپراتوری رسانه است و جلوه‌ای که می‌تواند جاهلیت مدرن را بر ملا کند و نقاب را از چهره کنار بزند قدرت خون شهیدان است.

او ادامه داد:

برخی خانواده های عزیز شهدا به من گفتند که ما نسبت به حفظ ارزش ها تاکید داریم. قطعا بدانید که هرکس در هر گوشه ای از این کشور بخواهد برخلاف آنچه که شهدای گرانقدر خواستند، گفتند و نوشتند و رفتند و به معشوق پیوستند، عمل کند، نمی تواند زیرا  انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ایران برحق است و هاضمه نظام اسلامی تبعیض و فساد نمی پذیرد چون هاضمه ای است که بر حق قرار داده شده است. اگر کسی به خون های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد زیرا پاک ترین خون های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است.

رئیسی گفت که حتماً این بساط کشف حجاب هم جمع می‌شود، خانواده های شهدا نگران نباشند. برخی از افراد بی‌حجاب غافل و بی‌اطلاع هستند که باید آنها را بیدار کرد و به آنها آگاهی دهیم اما عده ای معدود که به طور سازمان یافته و حرکتی جهت دار با آموزش های بیگانگان اقدام به کشف حجاب می کنند تکالیفشان مشخص است. به گفته رهبر انقلاب دشمن در این میدان با برنامه‌ریزی آمده و ما هم باید با برنامه‌ریزی به میدان برویم و کار کنیم.

وی گفت:

خون بچه های شما تضمین شده است چون متصل به ثارالله است، خداوند متعال نه فقط خون حسین (ع) را بلکه خون قاسم (ع) و علی اصغر (ع) و خون بچه های شما را تضمین کرد. خون مطهر فاطمیون، زینبیون و حیدریون متصل به ثارالله شد و تضمین کننده این خون، خود ذات مقدس کبریایی است.
وی با بیان اینکه همه ما در معرض یک امتحان هستیم اظهار داشت:

مروز بازماندگان، مسئولان و دست اندرکاران باید حافظ آثار خون مطهر شهیدان و تداوم راه آنها باشند.
وی با بیان اینکه امنیتی که در منطقه ایجاد شده به برکت خون شهیدان مدافع حرم است بیان داشت:

برکاتی که خون مطهر شهیدان ایجاد کرد حفظ امنیت و حفظ این نظام مقدس است که به گفته حاج قاسم، جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند بقیه حرم ها هم خواهند ماند. حفظ این حرم وظیفه همه ماست و باید این خون های مطهر را با همه وجود حفظ کنند و این مسئولیت بزرگی است. همه مسئولان بدانند در جایگاهی که نشستند به برکت خون شهیدان است و این قدرتی که آنها آفریدند متعلق به خون شهیدان است و باید حفظ شود. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان