در یک بزنگاه تاریخی هستیم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 6:44

در یک بزنگاه تاریخی هستیم

شماره: 25644
Aa Aa

عقب‌ماندگی‌های چندصدساله را در چند سال جبران می‌کنیم| با مطالعه شب امتحانی نمی‌شود تصمیم درست گرفت| یک جهان فرصت پیش روی ماست| با راهکارهای ما فروش نفت به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید| کار را با تصمیمات نقطه زن شروع می کنیم.

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
در یک بزنگاه تاریخی هستیم

سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک برنامه تلویزیونی گفت:

در یک بزنگاه تاریخی هستیم و یک جهان فرصت پیش روی ماست و می‌تواند موجب جهش ایران شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که مردم ایران حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهور را به حماسه‌ای ماندگار بدل کردند اظهار داشت:

با حضور پرشور مردم در این انتخابات رقابتی جهان جلوه درخشان جمهوریت را در ایران اسلامی و انقلابی خواهد دید.

وی گفت:

با راهکارهای ما فروش نفت به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید. قبل از دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت. راهکارهای فروش نفت را به دولت وقت دادیم. این راه‌حل‌ها در دولت رئیسی جدی گرفته شد. با مطالعه شب امتحانی نمی‌شود در این بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت. باید برنامه آماده باشد و از قبل تهیه باشد. عمده وقت من و صدها نفر از همراهان من در گفتمان دولت سایه در شناخت مسائل کشور و راه حل آنها گذشت.

جلیلی اظهار داشت:

کسانی کشور را سال‌ها معطل سه چهار کشوری کردند که بیشترین خصومت را با ملت ایران داشتند. در دنیا حدود 200 کشور وجود دارد و با بسیاری از کشورها می توان روابط بسیار خوب و اقتصادی داشت و روابط را توسعه داد. آنها مسیری را رفتند که هیچ نتیجه ای نداشت.

او با بیان این که عقب‌ماندگی‌های چندصدساله را در چند سال جبران می‌کنیم گفت:

ما به یک دولت نقش آفرین نیاز داریم تا برای تک تک مردم در مسیر پیشرفت کشور نقش تعریف کند.

جلیلی بیان داشت:

باید نگران استفاده‌نکردن از فرصت‌ها باشیم. قصه چای دبش برای این به‌وجود آمد چون انضباط مالی گرفته نشد. اگر انضباط مالی در اولویت دولت قرار بگیرد برکات زیادی خواهد داشت. انضباط مالی در دولت من در اولویت قرار خواهد گرفت.

از فردای انتخابات کار را با تصمیمات نقطه زن و راهبردی شروع می‌کنیم

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:

ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور و طراحی راه حل‌های جدید تحت عنوان گفتمان دولت سایه تشکیل دادیم. بیش از هزار مدیر و کارشناس با ما همکاری کردند. همه جور سلیقه سیاسی و سطوح مختلف مدیریتی در دولت‌های گوناگون تا مدیران میانی و کارشناسان در این کارگروه‌ها حضور داشتند. بیش از ۱۴۰ بار به نقاط مختلف کشور سفر کردم از نزدیک با مشکلات افراد و اقشار مختلف آشنا شدم. نه تنها یک روز را از دست نخواهیم داد بلکه از همان فردای انتخابات کار را با تصمیمات نقطه زن راهبردی و اولویت دار شروع می‌کنیم و نه تصمیمات فرعی و نمایشی.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان