دستگاه های "نظارتی‌" شجاعت را از مدیران گرفته اند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 22 مرداد 1403 - 20:51

دستگاه های "نظارتی‌" شجاعت را از مدیران گرفته اند

شماره: 22413
Aa Aa

دشمنی دشمنان انقلاب پایان نمی‌پذیرد| 104 میلیارد دلار در سال از محل هدررفت انرژی به باد می‌دهیم| باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برسانیم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛
دستگاه های "نظارتی‌" شجاعت را از مدیران گرفته اند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت پانزده خرداد در شهرستان رودبار گفت:

دشمنی دشمنان انقلاب پایان نمی‌پذیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

از دید من دشمنان ما فقط به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی در حوزه توزیع قدرت، یک الگوی موفق نباشد و زمین بخورد. آنها استقلال از جنسی که ما به دنبال آن هستیم را نمی‌خواهند. اگر ایران قدرتمند را می‌خواهیم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برسانیم و اگر می‌خواهیم راه امام(ره) و شهدا را پاس بداریم باید الگوی جمهوری اسلامی را موفق جلوه دهیم. ما می‌خواهیم پرقدرت باشیم و به الگو تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم که باید دنبال شود تمرکززدایی از مرکز و واگذاری کارهایی از جنس تصدی‌گری و محلی به استان‌ها است عنوان کرد:

یکی از گره‌هایی که باعث هزینه اضافی در کار می‌شود به دلیل تمرکزگرایی است.

او موضوع مولدسازی در کشور را ناشناخته توصیف کرد و افزود:

نوع نظارت در برخی‌‌ دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود. در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.

قالباف عنوان کرد:

اگر روش‌های غلط را اصلاح کنیم می‌توانیم کمبود و ناترازی حوزه انرژی را برطرف کنیم. در حال حاضر 104 میلیارد دلار در سال از محل هدررفت انرژی به باد می‌دهیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان