رئیسی خواستار تسریع واردات واکسن کرونا به ایران شد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 22 مرداد 1403 - 3:38

رئیسی خواستار تسریع واردات واکسن کرونا به ایران شد

شماره: 14407
Aa Aa

در این جلسه تامین نیاز ارزی کالا‌های اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و توزیع سریع کالا‌های اساسی دپو شده در بنادر مورد بررسی قرار گرفته است.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛
رئیسی خواستار تسریع واردات واکسن کرونا به ایران شد

سیدابراهیم رئیسی، ئیس جمهور ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستور داد همه اقدامات و تمهیدات لازم برای تسریع در تامین منابع لازم برای واردات واکسن به میزان مورد نیاز به کار گرفته شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، او در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از بحث و بررسی آخرین وضعیت تامین منابع ارزی واردات واکسن کرونا دستور داد همه اقدامات و تمهیدات لازم برای تسریع در تامین منابع لازم برای واردات واکسن به میزان مورد نیاز با اولویت به کار گرفته شود.

در این جلسه امروز همچنین دو موضوع تامین نیاز ارزی کالا‌های اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و توزیع سریع کالا‌های اساسی دپو شده در بنادر در سطح کشور مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تامین ارز این کالا‌ها پیگیری شده و جریان انتقال و توزیع کالا‌ها در سطح کشور بدون وقفه به گونه‌ای ادامه یابد که در آینده نزدیک وضعیت دسترسی به کالا‌ها در سراسر ایران بهبود یابذ.

رئیسی بر لزوم اصلاح فرآیند تخصیص ارز لازم برای واردات کالا و نیز راهکار‌های تسریع در ترخیص و انتقال کالا به داخل کشور تاکید کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان