فردی را انتخاب کنید که ایران را آماده ظهور کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 - 2:04

فردی را انتخاب کنید که ایران را آماده ظهور کند

شماره: 13775
Aa Aa

علیرضا پناهیان گفته اگر ایرانی استعداد خود را بشناسد تمام دنیا را خواهد گرفت و غربی‌ها به همین دلیل تلاش می‌کنند با ملت ایران مقابله کنند. 

تولیت حوزه علمیه دارالحکمة عنوان کرد؛
فردی را انتخاب کنید که ایران را آماده ظهور کند

علیرضا پناهیان، تولیت حوزه علمیه دارالحکمة در همایش "شکوه حضور" در رشت اظهار داشت:

هر انتخابی ممکن است آسیب‌های خودش را داشته باشد اما انتخاب کردن یک فرهنگ خوب و زیبا است و همچنین تفاوت انسان با سایر موجودات قدرت انتخاب و قدرت اراده او است. در ذات و ماهیت انتخاب کردن یک مسئله شادی‌آفرین وجود دارد و انتخابات برای جامعه این شادی را صد برابر می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر، او خاطرنشان کرد:

اگر رئیس جامعه اصلاح شود اخلاق مردم جامعه نیز اصلاح خواهد شد چرا که بد اخلاقی جامعه به دلیل مشکلات و شرایط نامساعد مردم است و اگر مشکلی وجود نداشته باشد مردم نیز بد خلق نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتیجه مسئولان ناکارآمد است افزود:

بزرگترین جشن جامعه انسانی انتخاب یک رئیس جمهور خوب است و همچنین اخلاقی ترین اقدام این است که رئیس جمهور پاک دست‌ترین فرد جامعه باشد برای مثال شهید چمران که رفاه و آسایش در آمریکا را رها کرد و به لبنان رفت و سپس عازم جبهه‌های جنگ شد.

وی با بیان اینکه برای اصلاح جامعه باید ابتدا سیاسیون و مسئولان اصلاح شوند گفت:

مسئولی که انتخاب می‌شود جلوه.گر ابهت جامعه است و همچنین اگر ایرانی استعداد خود را بشناسد تمام دنیا را خواهد گرفت و غربی‌ها به این مسئله آگاه هستند به همین دلیل تلاش می‌کنند با ملت ایران مقابله کنند. انتخابات ایران زمینه‌ساز اتفاقات مبارک و تحقق وعده‌های ظهور است لذا انتخاب فردی که ایران اسلامی را آماده ظهور کند لازم است پس باید دقت کنیم فردی صالح و عدالت خواه را انتخاب کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان