نشان درجه یک نصر به شهید فخری‌زاده تقدیم شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 - 10:28

نشان درجه یک نصر به شهید فخری‌زاده تقدیم شد

شماره: 12123
Aa Aa

باقری نشان نصر را "ویژه محققان و شخصیت‌های برجسته‌ ملی که جبهه دفاعی جمهوری اسلامی را پشتیبانی و حمایت می کنند "توصیف کرده است.

با موافقت رهبر انقلاب اسلامی؛
نشان درجه یک نصر به شهید فخری‌زاده تقدیم شد

باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده و دیدار با خانواده این شهید، نشان درجه یک نصر را که اهدایی و مزین به امضاء مقام معظم رهبری است به ایشان تقدیم کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در این دیدار که فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، سرلشکر باقری نشان نصر را "ویژه محققان و شخصیت‌های برجسته‌ ملی که جبهه دفاعی جمهوری اسلامی را پشتیبانی و حمایت می کنند "توصیف کرد و گفت:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اهداء بالاترین رتبه یعنی نشان درجه یک نصر به این شهید والامقام موافقت کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با آرزوی علوّ درجات معنوی برای این شهید والامقام که همواره موجب ترس و دلهره نظام سلطه و استکبار شده بود برای خانواده معظم شهید از درگاه خداوند سبحان صبر و اجر الهی مسئلت نمود و اهدای نشان ارزنده نصر از سوی فرماندهی کل قوا را مایه افتخار، سربلندی و عزت مستدام شهید فخری زاده برای تمام نسل‌ها دانست.

وی با تاکید بر اینکه از زمان شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور -شهید فخری زاده- دشمنان ملت ایران اسلامی خواب راحتی را تجربه نکرده و همواره در هراس، نگرانی و اضطراب به سر می‌برند گفت:

بی شک انتقام خون شهید عرصه علم و دانش بر اساس منطق عملیاتی جبهه انقلاب اسلامی در زمان و مکان مناسب از نظام استکبار گرفته خواهد شد و شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

نشان نصر یکی از نشان‌های افتخار در جمهوری اسلامی ایران است که به پاس خدمات و پشتیبانی به نیروهای مؤثر در خدمات رزمی، فعالیت‌های پشتیبانی، ایثارگران، جانبازان تعلق می‌گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان