نمازگزاران برای مشارکت حماسی مردم در انتخابات نماز شکر به جا آورند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 9 مرداد 1403 - 9:55

نمازگزاران برای مشارکت حماسی مردم در انتخابات نماز شکر به جا آورند

شماره: 13871
Aa Aa

او گفته همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که در این وضعیت معیشتی، فشار اقتصادی و انبوه تبلیغات رسانه‌های بیگانه مردم باز هم حماسه آفریدند.

سید محمدعلی آل‌هاشم، امام‌جمعه تبریز؛
نمازگزاران برای مشارکت حماسی مردم در انتخابات نماز شکر به جا آورند

سید محمدعلی آل‌هاشم، امام‌جمعه تبریز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان گفت:

همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که در این وضعیت معیشتی، فشار اقتصادی و در میان انبوه تبلیغات رسانه‌های بیگانه برای عدم حضور در انتخابات، مردم بازهم با مشارکت خود انتخاباتی حماسی آفریدند و به همه نمازگزاران عزیز توصیه می‌کنم که امشب در مساجد محلات خود در بین نمازهای مغرب و عشاء دو رکعت نماز شکر بجا آورند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که هیچکدام از اقدامات دشمنان مانع حضور مردم در انتخابات نشد افزود:

مردم علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی، دشواری‌ها و گلایه‌هایی که داشتند نشان دادند بازهم علاقمند به نظام بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حتی بیماری کرونا و اختلالات جریان رأی‌گیری نیز نتوانست مردم را به عقب برگردانده و از پای صندوق‌های رأی دور کند.

وی با بیان این‌که باید ساختارهای منافی عدالت اصلاح شود تاکید کرد:

ما برای تحقق عدالت نیازمند مجریان عادل و باتقوا هستیم و خوشبختانه یکی از اقدامات خوب چند سال گذشته در قوه قضاییه مبارزه جدی با مفسدین و اخلال‌گران اقتصادی است و نقش برجسته آیت‌الله رئیسی، رییس قوه قضاییه و رئیس‌جمهور منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دراین‌بین کاملاً مشهود است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان