یک نماینده مجلس تا زمان رفع مشکلات مردم ایران اعتصاب غذا کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 22 تير 1403 - 22:52

یک نماینده مجلس تا زمان رفع مشکلات مردم ایران اعتصاب غذا کرد

شماره: 11809
Aa Aa

مصطفی رضا حسینی گفته تا زمانی که مسئولان برای رفع مشکل مردمی که به نان شب محتاج هستند اقدام جدی صورت ندهند اعتصاب غذا می‌کند.

نماینده شهربابک در مجلس عنوان کرد؛
یک نماینده مجلس تا زمان رفع مشکلات مردم ایران اعتصاب غذا کرد

مصطفی رضا حسینی، نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود که آن را گزارش مردمی به حضور رهبر معظم انقلاب نامید گفت:

امروز به استناد اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی در پاسداری از قانون اساسی می‌گویم که در اجرای اصولی از قانون اساسی که برگرفته از شرع مقدس اسلام است و در رعایت حقوق مردم کوتاهی صورت گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی خطاب به رهبر انقلاب گفت:

رهبر معظم انقلاب با اذن شما حرف‌های دل مردم را مستقیم و بی‌واسطه خدمت شما گزارش می‌نمایم؛ امروز مردم می‌گویند اقتصاد ما زمانی به انحراف کشیده شد که ربا به آن وارد شد، به مردم با سودهای هنگفت وام دادند و بر روی آن جریمه و تاخیر گرفتند.

وی ادامه داد: مردم می‌گویند درگیری‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب رقابت‌های داخلی و خانوادگی برای بهره‌برداری بیشتر از منافع است. 

نماینده شهربابک اظهار داشت:

امروز ناراحت‌کننده است وقتی می‌بینم که آزادگان عزیز در مقابل مجلس باید در خیابان تجمع کنند تا حق خود را طلب کنند، که می‌بینیم آن ها بی چشمداشت رفتند و جنگیدند و فرزندان آنها بیکار هستند. در همین جهت امروز با لباس بسیجی آمدم تا بگویم مبارزه و جنگ همچنان ادامه دارد؛ دیروز با دشمنان خارجی بود و امروز با دشمن بیرونی و کوتاهی‌های داخلی، برای دفاع از حق مردم باید بجنگیم، مردمی که به نان شب محتاج هستند و نمی‌توانند از پس مشکلات خود بر بیایند. تا زمانی که مسئولان برای رفع مشکل مردم اقدام جدی صورت دهند، اعتصاب غذا می‌کنم تا مردم بدانند از آن‌ها هستیم و درکنار آن‌ها خواهیم بود و پا روی میدان مین بی‌عدالتی‌ها می‌گذارم تا پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم؛ همان آرمان‌هایی که بنیانگذار انقلاب بیان فرمودند و رهبری معظم تدوین می‌نمایند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان