نیروی انتظامی با خوانندگان خیابانی برخورد کند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 5:55

نیروی انتظامی با خوانندگان خیابانی برخورد کند

شماره: 18710
Aa Aa

برخی پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و چیدمان فرهنگی معابر عمومی و اماکن‌ را به هم زده اند| پوشش برخی آقایان شرم آور است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
نیروی انتظامی با خوانندگان خیابانی برخورد کند

جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:

مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

برخی از بی‌توجهی‌ها به مسئله حجاب که گاهاً در کوچه و خیابان‌های ایلام مشاهده می‌شود دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. در بعضی از معابر شهر ایلام هنجار شکنی‌هایی دیده می‌شود که جا دارد نیروی انتظامی، بسیج، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و همه دلسوزان ورود کنند و تذکرات لازم را بدهند.

وی بیان داشت:

بعضی از افرادی که دنبال نشان دادن خودشان هستند پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و چیدمان فرهنگی معابر عمومی و برخی از اماکن‌ را به هم زده اند.

او با بیان این که درست است گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما حق عمومی خانواده هایی که می‌خواهند در فضای شهر بروند باید محفوظ باشد و با طیب خاطر و آرامش بتوانند فرزندانشان را به خیابان بفرستند.

او افزود:

حجاب فقط مخصوص خانمها نیست برخی از آقایان را می بینی که پوششان شرم آور است. حجاب هم برای خانم ها و آقایان هست که باید حل شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت:

به نظرم نیروی انتظامی باید یک سری خواننده‌ در خیابان سعدی ایلام را که همینجوری تار می زنند و می خوانند و ما باید نگاه کنیم و سکوت کنیم را جمع کند. اگر کوتاهی کند جفاست. بسیج هم باید کمک کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان