حفظ نظام و ولایت فقیه واجب الهی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 13 تير 1403 - 10:55

حفظ نظام و ولایت فقیه واجب الهی است

شماره: 21241
Aa Aa

آزادی به معنای آزادی نفسانی و کشف حجاب نیست| از کسانی که مشمول عفو رهبری شده اند انتظار می رود به راه صلاح و دامن ملت برگردند و باعث اتحاد شوند.

سید ابوالحسن مهدوی، خطیب جمعه اصفهان؛
حفظ نظام و ولایت فقیه واجب الهی است

سید ابوالحسن مهدوی، خطیب جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دشمنان به شدت تلاش می‌کنند که یک تفرقه ای را بین گروه های سیاسی و مردم بیندازند و مردم احساس بدبینی و بی اعتمادی بین خودشان یا به مسوولان پیدا کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل ار ایرنا، او اظهار داشت:

نقاط قوت انقلاب را نشانه می گیرند و می خواهند این نقاط را تضعیف بکنند. نقطه قوت، اتحاد ماست. همه باید در اصول انقلاب و حفظ ارزش ها و آرمان های آن هم اتحاد ظاهری را حفظ بکنند و هم همدلیشان را. دشمنی که سالهای سال در فکر به زانو درآوردن انقلاب ما بوده فردا خواهد دید که ملت ما نه تنها زانوهایشان خمیده نشده بلکه با گام‌های استوار، عزم‌های پولادین و ایمان قوی حضور خودشان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

مهدوی افزود:

اصول انقلابی که شهدای عزیز ما جانشان را برایش دادند، اسلام و آرمان های آن و زمینه سازی ظهور است. اصول اصلی انقلاب، کمال خواهی، عشق به پروردگار و معصومان، حضور در مجامع دینی، فداکاری و از خود گذشتگی است. استقلال یکی دیگر از اهداف بزرگ انقلاب بوده است. استقلال نه به معنای رابطه نداشتن با کشورهای خارجی بلکه به معنای جلوگیری از نفوذ و بهره‌کشی دشمن است. آزادی اما آزادی نه به معنای آزادی نفسانی، نه اینکه یک خواهری بخواهد کشف حجاب بکند و بگوید من آزادم؛ آزادی عقلانی، اینکه انسان رعایت حقوق دیگران را رعایت و حدود قانونی را حفظ کند، از آرمان های انقلاب بوده است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.

مهدوی گفت: 

عفو همومی رهبر معظم انقلاب بازتاب بسیاری داشت، هم بین دوستان و هم بین دشمنان. این عفو عمومی باعث افزایش وحدت ملی بین دوستان شد و دشمن را ناامید کرد. جدا کردن صف معترضان و کسانی که آسیب چندانی نرسانده بودند از کسانی که آسیب جدی رسانده بودند نیز از دیگر ثمرات این اقدام است. صیانت انقلاب از تکرار احتمالی این اغتشاشات در آینده و شاد کردن بسیاری از خانواده ها نیز از نتایج این عفو خواهد بود و البته از کسانی که شامل این اقدام شده اند انتظار می رود که به راه صلاح و به دامن ملت برگردند و باعث ایجاد اتحاد شوند. امیدوارم حسن استفاده را این افراد داشته باشند و به ملت بپیوندند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان