دشمن در عاشورای امسال شکست خورد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 13 تير 1403 - 9:14

دشمن در عاشورای امسال شکست خورد

شماره: 22993
Aa Aa

دشمن برای اخلال در مراسم سوگواری امام حسین (ع) جنگ روانی به راه انداخته بود و در نظر داشت ۲۰ بمب را در دسته‌های عزاداری و سوگواری‌ها منفجر کند.

سیداحمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
دشمن در عاشورای امسال شکست خورد

سیداحمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

امسال دشمن برای اخلال در مراسم سوگواری امام حسین (ع) جنگ روانی به راه انداخته بود و کمپینی در قالب حسینیه نروید، در هیأت‌ها دیده نشوید، سیاه نپوشید، کمک نکنید و نذری ندهید راه انداختند و با تبلیغ رسانه‌های خود قصد تخریب در بسیاری از استان‌های کشور از جمله کرمان، اصفهان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد و مازندران را داشتند که اعضای این شبکه‌ها با کانون تروریستی مستقر در دانمارک و هلند ارتباط داشته و از سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر ۴۳ بمب تهیه کرده و مأموریت داشتند.

به گزارش اسپادانا خبر، محمودی ادامه داد:

بمب‌ها قدرت تخریبی بالایی داشتند و از راه دور کنترل می‌شد را منفجر می‌کردند اما این اقدامات به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد. دشمن در نظر داشت ۲۰ بمب را در دسته‌های عزاداری و سوگواری‌ها منفجر کند. آتش زدن دسته‌ها و عزاداری‌ها و آتش زدن قرآن نیز از جمله اقدامات دشمن در ایام محرم بود اما نتوانستند شور حسینی و عزاداری تاسوعا و عاشورا و عشق به امام حسین (ع) را کمرنگ کنند؛ این در حالی است که اگر تاریخ کربلا را ملاحظه کنید فراتر از این‌ها دشمن پیش رفت اما نتوانست اقدامی انجام دهد. دشمن باید بداند که عاشورا و نهضت امام حسین (ع)، فکر و شعار بنیادین دارد که خلاصه‌شده در یک جمله کوتاه «هیهات من ذله» است و هرگز کهنه نمی‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود:

دشمن نمی‌داند که نوع تفکر و اندیشه‌ای که عاشورا به ما می‌آموزد شجاعت در مقابل دشمن است، این تفکر، انقلاب، عاشورا و اسلام را تضمین کرده است که نباید در مقابل دشمن ترسید، این در حالی است که امام حسین (ع) این تز فکری را در جامعه به پیروانش القا کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان