ملتی که هزینه ندهد بازنده میدان خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 26 تير 1403 - 18:15

ملتی که هزینه ندهد بازنده میدان خواهد بود

شماره: 25399
Aa Aa

وظیفه رسانه‌ها تقویت امید و القای نشاط و سرزندگی است؛ در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و خارجی را بزرگ جلوه دهد.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران؛
ملتی که هزینه ندهد بازنده میدان خواهد بود

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل گفت:

در مانور‌های مختلف ما حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

در این شرایط حساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی را برعهده دارند. با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دشمنان قسم خورده این ملت در صدد مخالفت و عداوت با این نظام هستند چرا که این نظام را مغایر اهداف شیطانی و پلید خود می‌دانند. از اول انقلاب تمام قدرت‌های شرق و غرب از اتحاد جماهیر شوروی گرفته تا آمریکا با حمایت همه‌جانبه دشمنان این ملت سعی کردند تا در فرآیند حاکمیت جمهوری اسلامی ایران خللی به وجود آورند اما نه تنها در این کار موفق نشدند بلکه شاهد اضمحلال نظام شرق و غرب بوده و قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران در این بین ظهور پیدا کرد. با تدبیر امامین انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی امروز در بالاترین جایگاه قرار گرفته و ما شاهد گرایش امت‌های آزادیخواه به سمت شعار‌های انقلاب اسلامی هستیم که همه آن‌ها برخاسته از فطرت بشری بوده و زلزله سیاسی را در جهان رقم زده است. این دشمنان به خاطر فرهنگ اسلامی، دینی و اعتقادی با گفتمان انقلاب اسلامی سر ناسازگاری داشته و زمینه مخالفت و عناد را با جمهوری اسلامی ایران به هر شکل ممکن فراهم کردند.

شریف اضافه کرد:

ما امروز سر سفره شهدایی همچون علامه مطهری و شهید حاج قاسم سلیمانی نشسته‌ایم که لحظه‌ای از دشمن‌شناسی غفلت نکرده و سعی داشتند با شجاعت، شهامت، حکمت و تدبیر برگرفته از امامین انقلاب در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی تلاش دشمن را برای ناامید کردن ملت ایران یادآور شد و بیان کرد:

دشمن امروز سه رویکرد را به جد دنبال می‌کند که در گام نخست سعی دارد تا ملت ایران را پشیمان از انقلاب نشان دهد. نظام رسانه‌ای غرب با تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری سعی دارد تا دستاورد‌های نظام شاهنشاهی را به رخ کشیده و مردم ایران را از انقلاب و آثار آن پشیمان کند در حالی که واقعیت‌ها غیر از آن بود و دشمن در صدد القای آن برآمده است.

وی وظیفه رسانه‌ها را تقویت امید در جامعه و القای نشاط و سرزندگی اعلام کرد و افزود:

ما باید تاریخ پرفراز و نشیب این کشور را برای نسل‌های آینده بازگو کرده و آن‌ها را نسبت به آینده امیدوار کنیم.

او گفت:

پیام انقلاب اسلامی امروز به همه آزادیخواهان جهان رسیده تا با اعتماد به نفس حقیقی از مظلوم دفاع کرده و رژیم صهیونیستی را غاصب و سفاک به نمایش بگذارند هر چند در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و داشته‌های خارجی را بزرگ جلوه دهد اما به معنای حقیقی عملیات وعده صادق لرزه بر اندام دشمن انداخت. همه این موفقیت‌ها را مرهون عنایت الهی و همچنین پایبندی به ارزش‌های اسلامی می‌دانیم و بر این باوریم که ملت ایران با تکیه بر عناصر معنوی می‌تواند همواره در میادین مختلف پیروز صحنه باشد. به فضل الهی مردم مظلوم غزه پیروز میدان خواهند بود و این رژیم صهیونیستی است که بیش از این به نقطه اضمحلال کشیده شده و نابودی آن‌ها حتمی است. با مجاهدت فرزندان این سرزمین در گام دوم انقلاب موفقیت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد و سعی ما بر این خواهد بود تا بر دشمن فائق آییم. این ملت رنج دوران دفاع مقدس و سختی‌های اوایل پیروزی انقلاب را سپری کردند و امروز در اوج اقتدار و عظمت هستند و دشمن نمی‌تواند این اقتدار و عظمت ما را مشاهده کند. وحدت و همدلی ملت ایران بی‌نظیر است و می‌تواند همین روحیه امید و نشاط ملت ما را به پیروزی‌های مختلف برساند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود:

ملتی که هزینه ندهد بازنده میدان خواهد بود و ما در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون برای عزت این کشور هزینه داده‌ایم و قطعا بازنده میدان نخواهیم بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان