پرونده «فساد فوتبال» در مرحله احضار متهمین است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 - 21:43

پرونده «فساد فوتبال» در مرحله احضار متهمین است

شماره: 25527
Aa Aa

با پیشنهاد جمهوری اسلامی اجلاس آینده روسای قضایی سازمان شانگهای در سال ۲۰۲۶ در تهران برگزار شود| «حسن رعیت» در زندان است.

برای «یاسین رامین» اعلان قرمز شده است؛
پرونده «فساد فوتبال» در مرحله احضار متهمین است

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خویش گفت:

۲۶ اردیبهشت برای «یاسین رامین» اعلان قرمز شده است و موضوع بازگرداندن نامبرده به کشور دنبال می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که پرونده «فساد فوتبال» در مرحله احضار متهمین است گفت:

نسبت به صدور تامین مناسب برای متهمین اقدام خواهد شد. امیدواریم با تحقیقاتی که صورت می گیرد در کمترین زمان لازم بتوانیم نتایج آن را به مردم اعلام کنیم. در سال گذشته صندوق بازنشستگی صنایع مس ملی شکایتی علیه مدیران وقت باشگاه مس رفسنجان انجام و اتهاماتی متوجه افراد از جمله جعل و سندسازی و خیانت در امانت کرده بود. الان پرونده در مرحله احضار متهمان یادشده است و نسبت به صدور تامین مناسب عمل خواهد شد. در مسایلی مربوط به فوتبال دو بخش وجود دارد. در یک بخش فدراسیون ها موظفند پیگیری کنند و دولت ها حق ورود ندارند ولی درجایی که جرایمی رخ داده می توانیم ورود کنیم و این مساله در همین راستا بوده است.

وی همچنین اعلام کرد که «حسن رعیت» در زندان است:

درخواست و شکایت طرف برای رسیدگی مجدد به پرونده ای که مختومه شده قانونی است ولی این لزوما به معنای پذیرش درخواست نیست. درخواست نامبرده در دیوان مطرح شده و هنوز چیزی پذیرفته نشده است. «حسن رعیت» به ۲۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است و همچنان در زندان اوین به سر می‌برد.

ایران ميزبان اجلاس آینده روسای قضایی سازمان شانگهای است

سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت:

سفر مقامات قضایی ایران برای شرکت در اجلاس شانگهای قرار بود به ریاست رئیس قوه قضاییه انجام شود که به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش سفر رئیس دستگاه قضا لغو شد و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه ریاست هیئت ایران را در این اجلاس برعهده داشت. با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در سند اجلاس گنجانده شد که دور بعدی اجلاس در سال ۲۰۲۶ به میزبانی ایران و در تهران برگزار شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان