می شود با دشمنان بزرگ مذاکره کرد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 13 تير 1403 - 9:11

می شود با دشمنان بزرگ مذاکره کرد

شماره: 25656
Aa Aa

دولت من «دولت قرار» است| پرونده مهم جنایت منافقین را رسیدگی کردم| عدالت، ثروت و قدرت برای کشور و مردم سه اولویت برنامه‌های من است| می شود با دشمنان بزرگ ایران مذاکره کرد اما با قدرت| کارهای حاشیه‌ای و نمایشی و عکس‌گرفتن باید نقد شود.

مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
می شود با دشمنان بزرگ مذاکره کرد

مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه تلویزیونی دیدار و مذاکره خود با صدام حسین را روایت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

از طرف هاشمی رفسنجانی به عراق رفته و با صدام حسین دیدار کردم. صدام حسین به من گفت ما می خواستیم ایران را از بین ببریم و خوزستان را تجزیه کنیم ولی نتواستیم. شما هم نتواستید عراق را نابود کنید. بیاییم با هم صلح کنیم. من با بدترین دشمن ملت ایران مذاکره کردم اما با قدرت. می شود با دشمنان بزرگ ایران مذاکره کرد اما با قدرت. میدان و دیپلماسی تکمیل‌کنندۀ هم هستند.
وی اظهار داشت:

کارهای حاشیه‌ای و نمایشی و عکس‌گرفتن باید نقد شود. باید با پشتوانۀ قدرت ملی و راهنمایی خوب مشکلات کشور را حل کنیم.

مصطفی پورمحمدی ادامه داد:
عدالت، ثروت و قدرت برای کشور و مردم سه اولویت برنامه‌های من است.

او با بیان این که دولت من «دولت قرار» است گفت:

اگر به من اعتماد کنید با دوران جدیدی از مدیریت روبه‌رو خواهید شد. با توجه به سابقه اطلاعاتی و امنیتی من اطمینان می‌دهم به امنیت ملی بیفزایم. 

پورمحمدی گفت:

پرونده مهم جنایت منافقین را رسیدگی کردم. به اعتراف خود منافقین نزدیک به ۷۸هزار رزمنده توسط این سازمان شهید یا زخمی شدند.

او ادامه داد:

۳۰نفر را که می‌خواستند برای آمریکایی‌ها در ایران عملیات انجام دهند دستگیر کردیم و پس از ۲۰سال به این عملیات اعتراف کردند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان