با دعوا و درگیری کشور پیش نمی‌رود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 - 16:53

با دعوا و درگیری کشور پیش نمی‌رود

شماره: 25957
Aa Aa

در جریان رقابت‌های انتخاباتی یک سری حرف‌ها زده شد که خوب نبودند و برخی برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب کردند؛ این مسائل تمام شده و باید آن‌ها را کنار بگذاریم.

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه عنوان کرد؛
با دعوا و درگیری کشور پیش نمی‌رود

رئیس قوه قضاییه در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، به شهرستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، محسنی اژه‌ای در جریان این سفر ضمن حضور در همایش ستاد صبر طی سخنانی در جمع فعالان عرصه صلح و سازش با اشاره به آیات ۱۳۳ و ۱۳۴ سوره مبارکه آل‌عمران که خداوند می‌فرماید «وَسَارِعُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّکُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِینَ الَّذِینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» اظهار کرد:

کسانی که در همه حال حتی در حال تنگدستی انفاق می‌کنند و خشم خود را کنترل می‌کنند در زمره محسنین هستند و محبوب خداوند می‌باشند.

او با اشاره به مسائل روز کشور و ضرورت رسیدن به تفاهم بیش از پیش برای پیشبرد هرچه مطلوب‌تر امور گفت:

با اهانت و تحقیر یکدیگر و با رقابت‌های بی‌جا جز مشکل آفرینی و دردسر و مظلمه دنیا و آخرت چیزی نصیب ما و جامعه نمی‌شود؛ ما دو مرحله انتخابات را پشت سر گذاشته‌ایم. در جریان رقابت‌های انتخاباتی یک سری حرف‌ها زده شد که خوب نبودند و برخی برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب کردند علی‌ایّحال این مسائل تمام شده و باید آن‌ها را کنار بگذاریم؛ با دعوا و درگیری امور کشور پیش نمی‌رود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان