خبر درگیری در زندان کرج تایید شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 11:33

خبر درگیری در زندان کرج تایید شد

شماره: 20545
Aa Aa

یکی از زندانیان به علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داده و چند نفر از زندانیان نیز زخمی شده‌اند. دو نفر از زندانیان برای درمان به بیمارستان اعزام گردیده اند.

تعدادی از زندانیان چند پتو را در هواخوری آتش زدند؛
خبر درگیری در زندان کرج تایید شد

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز خبر درگیری در زندان کرج را تایید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او با بیان اینکه درگیری محدود بین زندانیان بند موادمخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت‌ زندان خاتمه یافت گفت:

امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند.

وی اظهار کرد:

بین زندانیان بند موادمخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند. با ورود فوری نیروهای یگان حفاظت زندان درگیری بین زندانیان خاتمه پیدا کرد و در حال حاضر امنیت و ارامش در زندان برقرار است. ادعاهای مطرح شده از اساس کذب است و تمام زندانیان حاضر در زندان مرکزی کرج در سلامت کامل به سر می‌برند.

ایسنا نوشت:

فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز ساعاتی بعد گفت که در زمان درگیری بین زندانیان بند مواد مخدر، نیروهای یگان حفاظت زندان برای پایان‌دادن به درگیری زندانیان را به سمت هواخوری زندان هدایت کرده است. در این حین یکی از زندانیان به علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داده است و چند نفر از زندانیان نیز زخمی شده‌اند که به دلیل سطح پایین جراحت از سوی بهداری زندان اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است. دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آنها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند. هیچ درگیری و تخریبی در داخل بندهای زندان رخ نداده و درگیری بین زندانیان محدود به هواخوری بوده است.

هم‌اکنون اوضاع زندان آرام است و زندانیان بند مواد مخدر در حال تماس با خانواده‌هایشان هستند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان