سالانه ۵۳۰ هزار سقط جنین عمدی در ایران انجام می شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 3:06

سالانه ۵۳۰ هزار سقط جنین عمدی در ایران انجام می شود

شماره: 20514
Aa Aa

او با بیان این که ایران ظرفیت جمعیت ۳۵۰ میلیون نفری را دارد گفته سراسر مرز جنوبی کشور آب بین المللی است اما فقیر ترین افراد را در این منطقه داریم.

تحدید جمعیت یک سیاست ساختار فراماسونری است؛
سالانه ۵۳۰ هزار سقط جنین عمدی در ایران انجام می شود

محمد اسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد:

موضوع افزایش جمعیت امروز به یک قانون در کشور تبدیل شده و استانداران نیز مکلف به اجرای آن در کشور و استان ها هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

سراسر مرز جنوبی کشور آب بین المللی است اما امروز فقیر ترین افراد را در این منطقه از کشور داریم و مسلما زمانی که نمی توانیم از ظرفیت ها و داشته ها استفاده کنیم اشکال از ماست. کشور ظرفیت جمعیت ۳۵۰ میلیون نفری را دارد مشروط بر اینکه درست عمل شود.

وی با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود:

حدود ۷۰ سال پیش مسئله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می رسد. مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می افتد. برای همین است که رشد جمعیت را تحت کنترل درآوردند در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد می توان امکانات و زیرساخت مورد نیاز را فراهم کرد. این ساختار اعلام کرده است که در ۳۰ سال آینده اقیانوس هند و خلیج فارس به دلیل گرمای زمین قابل سکونت نخواهد بود و متأسفانه برخی از مسئولان در کشور این مسائل را می پذیرند. تا سال ۲۱۰۰، ۱۰ کشور رشد جمعیت ۲۰۰ میلیونی خواهند داشت و ایران در این بین جایی ندارد. مطالعه اقتصادی جهان متوجه جمعیت است به عنوان مثال در سال ۲۰۱۷ ترکیه به لحاظ جمعیت هفدهمین کشور اقتصادی جهان است و ایران جایگاه ۲۲ را دارد. پیش بینی شده است که در سال ۲۰۳۰ ایران جایگاه ۲۲ و ترکیه جایگاه ۱۳ را در اختیار خواهند داشت و در سال ۲۰۵۰ ایران از جدول گروه یک کشور جهان حذف خواهد شد.

وی در خصوص زنان نابارور بیان کرد:

حکم این است که برای فرزند آوری تلاش کنیم اما امروز ما را مشغول ناباروری کرده اند. مراکز درمان ناباروری در دنیا حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند رفع ناباروری کنند، نباید این تصور را داشته باشیم که تنها با ایجاد مراکز درمان ناباروری به مردم خدمت می کنیم چراکه برخی از آنها مراجعه کننده لازم را ندارند.

اکبری با بیان اینکه ۵۰ درصد علت ناباروری مربوط به مردان است گفت:

بهترین سن ازدواج برای دختران زیر ۲۰ سال است. میزان استروژن دختران زیر ۲۰ سال۳۰ درصد کمتر از دختران زیر ۳۰ سال است و مسلما این سن بهترین زمان برای ازدواج است. طبق مطالعات سال ۹۸، ۵۳۰ هزار سقط جنین عمدی سالانه در کشور رقم می خورد و ۴۴ درصد سقط ها خود به خودی است، کنترل این شرایط ممکن است. بخشی از این (۵۴ درصد) سقط ها به دلیل مصرف قرص است در حالی که مشخص است که این قرص ها کجا و توسط چه شرکتی تهیه می شود. سایمون کوزنتس جمعیت شناس تنها کسی بود که اعلام کرد که جمعیت، سرمایه اقتصادی است و تنها کشوری که به این امر توجه کرد اسرائیل بود که همیشه ۷۰ درصد جمعیت مولد داشته و رشد جمعیت را مدنظر داشته است اما ایران به این امر توجه نداشته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان