نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انقلابی هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 15:23

نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انقلابی هستند

شماره: 19964
Aa Aa

 انتظار ما از دستگاه قضائی این است که عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنند. همه مردم خواهان این مسئله هستند. مردم بدانند عوامل آشوب فریب خوردگان دستگاه‌های جاسوسی هستند.

دهه‌های مختلف ملت ایران پای علم انقلاب ایستاده‌اند؛
نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انقلابی هستند

 محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان این که جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انقلابی هستند گفت:

ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی اظهار داشت:

نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ از نظر دین و ارزش نه تنها افت و افولی نسبت به دهه‌های قبلی ندارند بلگه دین خواهی بین آن بیشتر است. بحث گسست نسلی مطرح نیست و بلکه مسئله اصلی بین دو جریان فکری است. دهه‌های ۸۰ و نودی امروز انقلابی هستند و به دنیا اعلام می‌کنیم دهه‌های مختلف ملت ایران پای علم انقلاب ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه ویژه برای رفع مشکلات فراروی مردم و جلوگیری از گرانی نرخ اجناس شد:

در حوزه نان ضعف مدیریت مشاهده می‌شود و باید نان دولتی فراوان باشد و نانوایی‌های آزادپخت زیاد میدان داده نشود. در تابستان گذشته با تلاش‌های صورت گرفته قطعی آب و برق نداشتیم و این نشان از مدیریت مسائل است.

لائینی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نظارت آنها بر بازار جدی و ویژه باشد گفت:

سلامت و امنیت مسئله بسیار مهمی است و خوشبختانه بیمه سلامت خدمات شایسته ای را انجام داده است.

وی گفت:

جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) دل‌ها را اندوهگین کرد و طرفداران حقوق بشر که برای درگذشت یک زن دلسوزی‌های دروغین دارند در حادثه تروریستی شاهچراغ و برابر شهادت کودکان، مردان و زنان سکوت کردند. انتظار ما از دستگاه قضائی این است که عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنند و همه مردم خواهان این مسئله هستند و مردم بدانند عوامل آشوب فریب خوردگان دستگاه‌های جاسوسی هستند. همه ملت باید ید واحده، متحد و منسجم باشند زیرا بزرگترین هدف دشمن ایجاد تفرقه و جنگ داخلی نظیر لبنان چنددهه قبل و سوریه چند سال قبل است و باید وحدت را حول محور ولایت حفظ و دشمنان را مأیوس کنیم.

وی با اظهار اینکه همه ما مسئول حفظ امنیت هستیم از مردم خواست تا به اغتشاشگران میدان ندهند:

اکنون جنگ احزاب درپیش است و هدف همه شکستن پرچم جمهوری اسلامی و نظام مقدس است و همه وظیفه داریم به نیروهای حاضر در میدان کمک کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان