ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان ساخته شده است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 12 شهريور 1403 - 2:48

ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان ساخته شده است

شماره: 11204
Aa Aa

لی مینگ یان گفته ادعای شیوع کرونا از بازار غذاهای دریایی ووهان یک فریب بزرگ است. این ویروس طبیعی نبوده و توسط انسان ساخته شده است.

یک دانشمند فراری چینی مطرح کرد؛
ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان ساخته شده است

دانشمند فراری چینی بعد از آن که ۲ ماه از انظار عمومی پنهان بود با تکرار ادعای خود در مورد ویروس کرونا به رسانه‌ها بازگشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از اعتمادآنلاین، این دانشمند چینی که بعد از شیوع ویروس کرونا از چین فرار کرده و اکنون در مکانی نامعلوم زندگی می‌کند، بار دیگر ادعا کرد ویروس کرونا ساخته انسان است.

لی مینگ یان، ویروس‌شناس دانشگاه بهداشت عمومی هنگ‌کنگ اعلام کرد پکن حتی پیش از انتشار گزارش‌های مربوط به شیوع بیماری از وجود آن اطلاع داشت و مواردی در این رابطه را هم رصد کرده بود اما بر آن سرپوش نهاد.

او تاکید کرده از بیم آن که جانش به خطر بیفتد مجبور به فرار شد و به زودی دلایلی در رابطه با اینکه این ویروس ساخته بشر است، ارائه خواهد کرد.

این دانشمند افزوده است:

ادعای شیوع این ویروس از بازار غذاهای دریایی ووهان یک فریب بزرگ است زیرا این ویروس طبیعی نبوده بلکه توسط انسان ساخته شده و محل تولید آن هم یک آزمایشگاه در شهر ووهان است. ژنوم ویروس‌ها همانند اثر انگشت انسان است، از این‌رو می‌توان منشأ آن را مشخص کرد و من هم از این طریق ثابت می‌کنم که ویروس از داخل یک آزمایشگاه در ووهان آمده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان