آمریکایی ها دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 13:00

آمریکایی ها دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند

شماره: 20573
Aa Aa

در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی کوتاهی داریم و نسل جوان ما اطلاعات زیادی ندارد.

تبیین واقعیتها جزو وظایف همه دستگاههای فرهنگی است؛
آمریکایی ها دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دلها اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تأکید بر رسوا شدن دستهای پشت پرده این خباثت یعنی امریکایی‌های کینه‌توز و به‌وجود آورنده داعش خاطرنشان کردند:

دستگاههای فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند.
به گزارش اسپادانا خبر، حضرت آیت الله خامنه‌ای ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند و گفتند:

علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار پشتیبانان اصلی و به‌وجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را به‌وجود می آورند.
ایشان دستگاههای فرهنگی و رسانه‌ای را به تولیدات هنری در خصوص این حادثه و سایر قضایای تاریخی توصیه کردند و افزودند:

ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی کوتاهی داریم به‌گونه‌ای که نسل جوان ما اطلاعات زیادی از حوادث گذشته از جمله جنایات منافقین ندارد. تبیین این واقعیتها جزو وظایف فعالان بخشهای هنری، تبلیغی و نگارشی و همه دستگاههای فرهنگی است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان