اوباش ترامپ کنگره آمریکا را هم به توپ بستند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 8:22

اوباش ترامپ کنگره آمریکا را هم به توپ بستند

شماره: 12478
Aa Aa

حسن روحانی گفته آنها که مدعی بودند ایران را به زمین خواهند زد و آنهایی که توطئه و برنامه ریزی کردند با ذلت و سرافکندگی سرنگون شدند.

در آیین بهره برداری از پالایشگاه گاز بیدبلند؛
اوباش ترامپ کنگره آمریکا را هم به توپ بستند

حسن روحانی، رییس جمهوری ایران در آیین بهره برداری از طرح ملی و بزرگ پالایشگاه گازبیدبلند خلیج فارس وزارت نفت گفت:

همینطور که این دولت دارد فعالیت را انجام می دهد همزمان مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند لذا در بسیاری از پروژه ها شرایط را آماده کنیم که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، روحانی افزود:

این پروژه بزرگ در روزی افتتاح می‌شود که آنها که مدعی بودند ایران را به زمین خواهند زد و آنهایی که توطئه و برنامه ریزی کردند با ذلت و سرافکندگی سرنگون شدند. کارهای روزهای پایانی عمر منحوس آنها برای همه جهان و ملت خود آمریکا روشن شد که از آنها آغازگر ضد دمکراسی و پارلمان هستند. همانطوری که مجلس شورای ملی آن زمان را مستبدین به توپ بستند آنها هم آخر عمر خود کنگره را با اوباشی که به سمت کنگره فرستادند به توپ بستند. آنها از آغاز کار خود به همین صورت بودند منتها در پایان برای همه آشکار شد که این تروریست‌ها چه جنایتی بر مردم آمریکا و جهان روا داشتند.

رییس جمهوری افزود: امروز در دولت دوازدهم برای اولین بار در تاریخ ایران شاهد تولید روزانه یک میلیارد مترمکعب گاز هستیم. با این همه گازی که تولید می‌کنیم و در اختیار مردم می گذاریم بازهم در زمستان مشکل داریم باید مقداری تلاش فرهنگی کنیم و کارهای دیگری انجام دهیم که مردم به خصوص در شرایط زمستانی در مصرف مراقبت کنند که این همه گاز مصرف نشود.

روحانی گفت:

اگر سیاست خارجی ما نبود و برجام در سال ۹۴ به ثمر نرسیده بود پول این گونه پروژه های بزرگ نبود. ۲ میلیارد دلار از صندوق پول گرفتیم در حالی که صندوق پولی نداشت. پول صندوق برای سالهای ۹۴، ۹۵ و ۹۶ است که ما توانستیم نفت را بفروشیم و صندوق شرایط مناسب پیدا کند. بسیاری از قطعات مورد نیاز ما در این پالایشگاه بزرگ باید وارد می کردیم و این شرایط ۹۴، ۹۵ و ۹۶ بود که شرایط را آماده کرد و ما توانستیم طرح‌های بسیار بزرگی را به ثمر برسانیم. البته نمی‌خواهم توضیح بدهم. می‌خواهم به آنهایی که بد زبان هستند و البته شاید مطلع نباشند،بدانند که سیاست خارجی و دیپلماسی چقدر می‌تواند در اقتصاد و تولید و جهش تولید نقش داشته باشد. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان