دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی ایران را ندارند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 10:01

دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی ایران را ندارند

شماره: 23465
Aa Aa

او می گوید ارتش جمهوری اسلامی به عنوان ارتشی مکتبی شناخته شده و نه تنها در دل مردم کشور بلکه در دل مردم منطقه و جهان نیز جای دارد.

شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی؛
دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی ایران را ندارند

شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا با تاکید بر جایگاه والای نظام اسلامی ایران در جهان گفت: نقطه عطف این جایگاه زمانی رقم خورد که رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس در کنار مردم مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی قطعه‌ای از خاک این کشور در این جنگ نابرابر جدا شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش‌های نظامی، علمی و مذهبیِ این دوره در تبدیل جوانان به افسران انقلابی بیان داشت:

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان ارتشی مکتبی شناخته می‌شود که نه تنها در دل مردم کشور بلکه در دل مردم منطقه و جهان نیز جای دارد و همواره تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف دفاعی و مردم‌یاری انجام داده است.

او با اشاره به موفقیت چشم‌گیر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت:

کارکنان این ناوگروه بالغ بر ۶۵ هزار کیلومتر را در مدت زمان ۸ ماه طی کرده و با گذر از اقیانوس‌های آرام و اطلس و دریای عمان، این ماموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند. در واقع این اتفاق، برگ برنده و افتخاری نه فقط برای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه منطقه و فرا منطقه بلکه برای جهان اسلام است.

وی با اشاره به ضرورت موضوع سازندگی و توسعه کشور توسط جوانان عنوان کرد:

توسعه و ارتقای روزافزون کشور امروز بر دوش یکایک شما جوانان گرانقدر است بنابراین در این راه باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنید و با فداکاری‌های خود نسبت به آبادانی هرچه بیشتر کشور گام بردارید تا به زودی شاهد توسعه و پیشرفت‌های چشم‌گیر و بیشتری در کشورمان باشیم. شما جوانان باید با تاسی از فرهنگ غنی دفاع مقدس جا پای فرماندهان حال حاضر ارتش بگذارید و چشم‌انداز روشنی را برای نیروهای مسلح رقم بزنید. امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را نداشته باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان