واکنش ایران به ترور هنیه متفاوت است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 14 شهريور 1403 - 19:47

واکنش ایران به ترور هنیه متفاوت است

شماره: 26227
Aa Aa

او گفته تا زمانی که اهداف جمهوری اسلامی ایران به وقت خود و با غافلگیری لازم محقق نشود ممکن است تأمل و خویشتن‌داری انجام شود؛ نباید چگونگی واکنش مشخص شود.

چیذری، معاون عملیات نیروی قدس سپاه؛
واکنش ایران به ترور هنیه متفاوت است

چیذری، معاون عملیات نیروی قدس سپاه با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی (عملیات اربعین) گفت:

همان‌طور که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تشریح کرد عملیات «اربعین» در پاسخ به ترور «فواد شکر» انجام شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او گفت:

حزب‌الله عملیات خود را با موفقیتِ تمام و حتی با موشک‌های بیشتری اجرا و عملیاتی کرد.

چیذری درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» عنوان کرد:

قطعاً واکنش ایران متفاوت خواهد بود و نباید چگونگی این واکنش مشخص شود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند خونخواهی شهید «هنیه» را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم و حتماً انجام می‌شود. کیفیت و چگونگی واکنش جمهوری اسلامی ایران بستگی به شرایط و موقعیتی دارد که بتواند اهداف ما را نسبت به جنایت صهیونیست‌ها محقق کند. تا زمانی که اهداف جمهوری اسلامی ایران به وقت خود و با غافلگیری لازم محقق نشود ممکن است این تأمل و خویشتن‌داری انجام شود تا شرایط، فضا و موقعیت آن فرا برسد تا پاسخ کوبنده ما در خورِ خونخواهی شهید هنیه باشد.

معاون عملیات نیروی قدس سپاه تصریح کرد:

مردم به اطمینان رسیدند و برای آن‌ها مسجل شده که رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر غاصب و ظالم است لذا رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا جایی که می‌تواند در کرانه باختری و غزه اشراف و حاکمیت خود را تثبیت کند. صهیونیست‌ها هرچقدر پیش می‌روند شرایط برای آن‌ها بدتر و دشوار می‌شود و ناگزیر هستند که این جنگ را به هر شکلی حتی به صورت فرسایشی ادامه دهند چرا که اگر امروز جنگ را تمام کنند در واقع افول و سقوط خود را رقم زده‌اند و این امر محاکمه سران این رژیم را در پی خواهد داشت. رژیم صهیونیستی مجبور است حیات خود را با وضعیت مفتضحانه ادامه دهد و به همین خاطر جنگ و عملیات‌ها را در کرانه باختری هم ادامه می‌دهد؛ البته مردم مظلوم و شجاع غزه با قدرت مقاومت می‌کنند.
معاون عملیات نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها از روی دیوانگی است اضافه کرد:

حکام صهیونیست قطعاً می‌دانند که جنایات آن‌ها نتیجه‌ای برای‌شان نخواهد داشت و به دنبال روزنه‌ای هستند تا به هر شکلی بتوانند از این مخمصه نجات پیدا کنند.

چیذری با بیان اینکه مقاومت توانمندی بالایی دارد و قطعاً پیروز میدان نبرد غزه است گفت:

امروز شرایط به نفع محور مقاومت است. صهیونیست‌ها نتوانستند به مقاومت آسیبی بزنند و به اهداف خود دست پیدا کنند. ساختار مقاومت در غزه باقی و در کرانه باختری رو به ظهور و توانمندشدن است. امروز رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از شکل‌گیری و توانمندشدن مقاومت در کرانه باختری در حال انجام اقداماتی است ولی قطعاً موفق نخواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان