به فیلترینگ خاتمه می‌دهم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 3 تير 1403 - 15:47

به فیلترینگ خاتمه می‌دهم

شماره: 25663
Aa Aa

فیلترینگ در شان این مردم بزرگ نیست| فرض بگیریم که برجام چک بی محل است؛ ما اگر مرد هستیم این چک را نقد می‌کنیم| در فلسطین از تمدن دیرین ایران و نه اسلام دفاع می‌کنیم| سفارتخانه‌ها به محل استراحت تبدیل شده است.

مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری؛
به فیلترینگ خاتمه می‌دهم

مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی اران گفت:

در حوزه اجتماعی اینترنت موضوعی جدی برای من است. امروز اینترنت مانند آب است برای زندگی.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنم در کوتاه ترین مدت به موضوع وی پی ان ها و فیلترینگ خاتمه دهم تصریح‌کرد:

این فیلترینگ در شان این مردم بزرگ نیست، در انتخاب وزیر ارتباطات بسیار با دقت و وسواس عمل خواهم کرد.
پورمحمدی با بیان این که دکتر نیستم به من همان طلبه بگویید گفت:

فرض بگیریم که برجام چک بی محل است؛ ما اگر مرد هستیم این چک را نقد می‌کنیم. دراحقاق حقوق ملت از هیچ حرکتی فروگذار نباشیم. ما با گذشته تفاوت داریم. برخلاف آنچه برخی می‌گویند نیروهای مقاومت نیروهای نیابتی ما نیستند بلکه همفکران ما هستند.

وی همچنین اظهار داشت:

فلسطین نماد دیپلماسی جمهوری اسلامی است. ما در فلسطین از تمدن دیرین ایران و نه اسلام دفاع می‌کنیم. ما برای تحکیم تمدن‌مان باید از فلسطین دفاع کنیم. کسانی که ادعا می‌کنند ما داریم در فلسطین هزینه می‌کنیم از شرایط آگاهی ندارند. دفاع ما از منافع‌مان و البته آرمان‌مان است.

او با بیان این که باید جامعه را شریک تصمیمات بزرگ بکنیم ادامه داد:

سیاست خارجی موفق در گرو توان بالای ملی صورت خواهد گرفت. امروز نیاز داریم تجربه های موفق را ادامه دهیم. به نیروهای موفق برچسب نزنیم که فلان خانم فلان حرف را زده است. چه اشکالی دارد یک وزیر یا دیپلماتی که در خط سیاسی ما نیست را انتخاب کنیم؟ امروز به جد نیازمند اجماع سازی هستیم و فکر میکنم تا حدودی تجربه این کار را دارم. من کار را از دولت اصلاحات تحویل گرفتم و ٢٠ پست برای مسئولان دولت قبل را از احمدی نژاد گرفتم.

پورمحمدی گفت:

سفارتخانه‌ها به محل استراحت تبدیل شده است. از این وضعیت چیزی درنمی‌‌آید و تا به حال هم چیزی درنیامده است. هر سفیری را انتخاب کنم با او شرط می‌کنم منافع ملی برایش مهم باشد و بی‌خوابی بکشد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان