در مردم‌سالاری دینی هدف رسیدن به قدرت نیست | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 11:02

در مردم‌سالاری دینی هدف رسیدن به قدرت نیست

شماره: 25916
Aa Aa

امام جمعه موقت اصفهان از دولتمردان خواسته با هدف خدمت به مردم در راستای ارزش‌های انقلاب، شهدا، منویات امامین انقلاب حرکت کنند.

رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا جنایت می‌کند؛
در مردم‌سالاری دینی هدف رسیدن به قدرت نیست

سید‌احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت:

با اینکه انتخابات ریاست جمهوری در فاصله کوتاه و فشرده‌ای برگزار شد اما در کمال سلامت و امنیت بود و از رأی مردم صیانت شد البته دو تن از نیروهای انتظامی در سیستان به شهادت رسیدند اما کاملاً فضای رقابتی شکل گرفت که رهبر معظم انقلاب هم به ملت عزیز ایران اسلامی و رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد:

رهبر معظم انقلاب فرمودند که رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود زیرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی هدف رسیدن به قدرت نیست بلکه خدمت به مردم است بنابراین باید سعی شود با هدف خدمت به مردم در راستای ارزش‌های انقلاب، شهدا، منویات امامین انقلاب حرکت کنند؛ ما از ابتدای انقلاب تا کنون 43 انتخابات برگزار شده و مردم سالاری دینی به این صورت تبلور پیدا کرده است. در نظام جمهوری اسلامی رقابت باید به رفاقتی برای خدمت به مردم تبدیل شود و امیدواریم با همت و حضور شما مردم در صحنه‌های ارزشی بتوانیم در همه صحنه‌ها به قله‌ای که باید، برسیم.

وی بیان داشت:

رژیم منحوس صهیونیستی به دلیل سکوت مجامع بین‌المللی، فرماندهان محور مقاومت و صدها فلسطینی را به شهادت می‌رساند و برای آزادی 4 اسیر 400 نفر را به شهادت رسانده است، با کدام منطق؟ رژیم صهیونیستی ‌با چراغ سبز آمریکا این جنایت‌ها را انجام می‌دهد و می‌گویند ما در ترور فرماندهان به آن‌ها کمک می‌کنیم اما سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا بدانند همانطور که جنگ در عراق و افغانستان با صرف صدها میلیون دلار ناکام ماند و در سوریه هم به اهدافشان نرسیدند؛ یقیناً در اینجا هم به همین صورت خواهد بود. یقیناً ترکیب ترور و کشتار مردم مظلوم فلسطین راه به جایی نمی‌برد و این تاکتیک هم مانند دیگر تاکتیک‌های آن‌هاست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان