رهبر فرزانه‌ ایران در هدایت و حمایت یگانۀ عالم است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 13 تير 1403 - 10:52

رهبر فرزانه‌ ایران در هدایت و حمایت یگانۀ عالم است

شماره: 13892
Aa Aa

او در آیین رونمایی از واکسن "نورا" گفته ما در ماه‌های آینده نه‌تنها کمبود واکسن نداریم بلکه می‌توانیم واکسن را صادر و به کشورهای فقیر هدیه کنیم.

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران عنوان کرد؛
رهبر فرزانه‌ ایران در هدایت و حمایت یگانۀ عالم است

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب دانشگاه بقیةالله(عج) و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی واکسن "نورا" گفت:

وقتی کرونا آمد ما نداشته‌های زیادی را رقم می‌زدیم و وقتی نگاه می‌کردیم محاسبات دشمنان برای به‌هم ریختن کشور ما غلط نبود؛ سیل، زلزله، تحریم و کمبودهای فراوان و خزانه خالی اما آن‌ها به داشته‌های ما فکر نکرده بودند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

مهمترین داده ما اعتقادات مذهبی ماست که آن‌ها نمی‌دانستند. ما ملت بزرگ و فداکاری داریم که در همه صحنه‌ها حضور مؤثر دارند. آنها نمی‌دانستند که ما بعد از 8 سال جنگ حتی یک میلی‌متر از زمین را در میز مذاکره ندادیم. آنها نمی‌دانستند که ما رهبر فرزانه‌ای داریم که در هدایت و حمایت یگانۀ عالم است که حتی با وجود اشتباهاتی که داشتیم از ما حمایت می‌کند. امروز داشته‌های ما با تصاعد افزایش یافته است و نیاز به تخت بستری نداریم و در هیچ بیمارستانی کمبود اکسیژن نداریم. در این سال‌های تحریم بیمارستان‌های متعددی ساخته شد و به‌جای نداشته‌های روزهای اول بیش از دو هزار آزمایشگاه داریم. صاحب مدیریت نوین کنترل بیماری هستیم و در پیک چهارم با وجود شیوع ویروس کرونا انگلیسی شاهد کاهش مرگ‌ومیر کمتری بودیم.

وی با اشاره به انواع واکسن‌های تولیدی در داخل ایران گفت:

ما در ماه‌های آینده نه‌تنها کمبود واکسن نداریم بلکه می‌توانیم واکسن را صادر و به کشورهای فقیر هدیه کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان