سپاه با همراهی نیروی انتظامی قرنطینه کرونا را اجرا می کند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 10:39

سپاه با همراهی نیروی انتظامی قرنطینه کرونا را اجرا می کند

شماره: 14429
Aa Aa

او گفته اگر چه پایان دولت است اما هیچ کسی سست نشده و همه در میدان هستند. این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی و جهاد همه‌جانبه شکست دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد؛
سپاه با همراهی نیروی انتظامی قرنطینه کرونا را اجرا می کند

فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه مشترک سپاه، بسیج و وزارت بهداشت که به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه های استانی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر ایران در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت:

اگر چه پایان دولت است اما هیچ کسی سست نشده و همه مانند روز اول در میدان هستند و همه تلاش می کنند که به بهترین شکل ممکن پرچم را به دست مسئولان جدید بدهند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، وی ادامه داد:

اگر چه به ظاهر پایان مسئولیت آقای نمکی در وزارت بهداشت است اما جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم و بدانیم که این جابجایی مسئولیتها ادامه دارد اما خدمت به مردم و راه خدمت همچنان وجود دارد.

فرمانده کل سپاه تشکیل این جلسه را در پی دغدغه مقام معظم رهبری دانست و گفت:

فرمان ایشان ما را به یک همبستگی برای محافظت از سلامت جامعه تشویق کردند و امیدواریم که بتوانیم اجرا کننده فرامین ایشان باشیم. ویروس کرونا هوشمندانه تغییر شکل و قدرت می دهد و بسیار مرموز، پیچیده و خطرناک است و نمی شود آن را به حال خود واگذار کرد اما با تغییر رفتار اجتماعی و روند زندگی می توان تا حدودی بر این بیماری تسلط پیدا کرد. ما نباید اجازه دهیم بیماری که می توانیم آن را کنترل کنیم زندگی افراد خانواده و جامعه ما را بگیرد.

سلامی با اشاره به دغدغه های رهبری در خصوص سلامت جامعه گفت:

ایشان از همه ما خواستند که برای نجات انسانها با قدرت بیشتر به میدان بیاییم بنابراین همه ما به میدان آمده ایم و از همه میخواهیم برای کمک به مردم و خودمان بیایند.

او با دستور به سپاه های استانی برای فعال شدن قرارگاه های بهداشتی در سطح هر استان گفت:

این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی و جهاد همه‌جانبه شکست دهیم. مردم باید این حرکت عظیم را ببینند و همه به عرصه بیایند تا این ویروس را شکست دهیم. هر تصمیمی توسط ستاد کرونا برای تعطیلات گرفته شد باید با همراهی نیروی انتظامی به دقت آن را اجرایی کنیم همچنین باید فشار را از دوش کسانی که آسیب دیده اند کاهش دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان