صهیونیست‌ها بهانه دست ما بدهند بعد از این دوره را نخواهند دید | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 19 تير 1403 - 17:57

صهیونیست‌ها بهانه دست ما بدهند بعد از این دوره را نخواهند دید

شماره: 15633
Aa Aa

رژیمی که راجع به موجودیتش صحبت می کند محکوم به نابودی است. آنها می‌توانند آغازکننده باشند اما پایان کار با ماست. پایان کار نابودی رژیم صهیونسیتی است. 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران؛
صهیونیست‌ها بهانه دست ما بدهند بعد از این دوره را نخواهند دید

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت:

اگر صهیونیست‌ها بهانه‌ای دست ما بدهند دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها به لحاظ تاریخی جلو خواهد افتاد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداراندر حاشیه مراسم یادواره سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم گفت:

بین همه کشورهای دنیا تنها حکومت و رژیمی که راجع به بقاء، موجودیت و ادامه حیات صحبت می کنند و دور هم جمع شده و هم‌اندیشی می گذارند رژیم صهیونسیتی است. رژیمی که راجع به موجودیتش صحبت می کند محکوم به نابودی است و نمی تواند راجع به کشور دیگری سخن بگوید. تهدیدات مقامات این رژیم بیشتر مصرف داخلی دارد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد:

مقامات رژیم صهیونسیتی می‌دانند که آنها می‌توانند آغازکننده باشند اما پایان کار با ماست. پایان این کار نابودی رژیم صهیونسیتی است. اگر بهانه ای دست ما بدهند دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها به لحاظ تاریخی جلو خواهد افتاد.

او با بیان این که پهپادهای ایران خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند این‌ها را باید محدود کنیم گفت:

امروز امنیت کشور مثال زدنی است و لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم به اندازه کافی دشمنان می‌گویند که امروز بیایید راجع به موشک مذاکره کنیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان