کاندیداها باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 3 تير 1403 - 16:21

کاندیداها باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند

شماره: 25607
Aa Aa

 بدرقه مردم از رئیس جمهور شهید دنیا را به حیرت انداخت و باید دقت داشت کسی را در انتخابات ریاست جمهوری برگزید که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
کاندیداها باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند

 بدرقه مردم از رئیس جمهور شهیدشان دنیا را به حیرت انداخت و این حماسه با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ضمن از بین بردن هیمنه رژیم صهیونیستی، نقشه شوم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را برهم زد و به مردم بسیاری از کشورهای منطقه جرأت داد که جبهه قدرتمندی را مقابل رژیم صهیونیستی تشکیل دهند، در این راستا رهبر انقلاب فرمودند رژیم جنایتکار علی‌رغم حمایت‌های آمریکا در حال زوال است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود:

امروز شرکت در انتخابات پیش رو مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.  کسانی که امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستند باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند. به خاطر داریم کسانی را که علی‌رغم دستورات رهبری به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند. باید دقت داشت کسی را در انتخابات ریاست جمهوری برگزید که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و با خستگی ناپذیری و ولایتمداری به حل مشکلات مردم بپردازد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد:

شایسته است در این مناسبت نسبت به آسان گرفتن ازدواج تاکید شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به جوانان آمریکایی و اروپایی فرمودند که شما در جایی درست در تاریخ ایستاده‌اید.

مهدوی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) نیز ادامه داد:

امام جواد (ع) همچون مابقی ائمه (ع) به شدت به مقابله با خلفای عباسی پرداختند، خلفای عباسی از حضور ایشان و محبوبیتشان بین مردم واهمه داشتند و در همین راستا ایشان را در سن جوانی به شهادت رساندند. امام نهم (ع) در بین امامان کمترین سن را هنگام شهادت داشتند، عطش امام جواد (ع) هنگام شهادت نشانگر مظلومیت ایشان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان