اگر تشریفات و بروکراسی‌ها نبود تحریم تمام شده بود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 6:51

اگر تشریفات و بروکراسی‌ها نبود تحریم تمام شده بود

شماره: 13857
Aa Aa

او بیان این که خداوند ما را از شرّ بروکراسی در همه قسمت‌ها نجات دهد گفته آمار گازرسانی ایران در سطح جهان بی‌نظیر است.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران؛
اگر تشریفات و بروکراسی‌ها نبود تحریم تمام شده بود

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در آیین افتتاح طرح‌های گاز و پتروشیمی وزارت نفت در استان‌های خراسان جنوبی، لرستان، کرمان، فارس و خوزستان گفت:

امروز در امر گازرسانی به معیار 95 درصد رسیده‌ایم و این آمار شاید در سطح جهان بی‌نظیر باشد. این رقم یک افتخار بزرگ برای دولت‌های یازدهم و دوازدهم و هم‌چنین پاسخ قاطعی به آن‌هایی است که گوشه و کنار نسبت به دولت با بی‌انصافی حرف می‌زنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار کرد:

ما به اقشار کم‌مصرف که خودبه‌خود کم‌درآمد هم هستند آب، برق و گاز مجانی دادیم و این مجانی شدن برای برخی سخت است که مطرح کنند ولی این افتخار برای نظام است و ما هم خادم هستیم. مجانی‌شدن قول امام(ره) به ملت ایران بود و دولت دوازدهم این قول را انجام داد و دهان آن‌هایی که با توهین نسبت به امام صحبت می‌کردند برای همیشه بسته شد. ما ارتباطات به‌معنای فضای مجازی را تقریباً به همه روستاها رسانده‌ایم و بسیاری از مشاغل آن‌ها بر همین مبناست و شبکه بهداشت و راه برای روستاییان توسعه عظیمی یافت؛ در این دولت مدرسه «کپری» برای همیشه از بین رفت و مدارس آباد و کلاس‌های نو بنیان‌گذاری شد. روستاها امنیت غذایی ما را تأمین می‌کنند و اگر هر خدمتی هم به آن‌ها روا بداریم، باز هم کم است و امروز فاصله شهر و روستا در حال کم شدن است و امتیازات موجود در شهرها به روستاها هم می‌آید و در این‌صورت است که مهاجرت‌ها نیز کاهش می‌یابد.

روحانی با تأکید بر اینکه بروکراسی فقط بروکراسی اداری نیست و در قوای دیگر نیز وجود دارد که باید کنار گذاشته شود تصریح کرد:

الحمدلله کاری که ملت ما انجام داده آمریکا را وادار کرده است که پای میز مذاکره بیاید و اگر برخی مسائل، تشریفات و بروکراسی‌ها نبود، تحریم تمام شده بود و دولت کار را انجام داده اما به بروکراسی رسیده است. خداوند ما را از شرّ بروکراسی در همه قسمت‌ها نجات دهد و توفیق بدهد که پیرو خالص امام رضا(ع) و اجداد طاهرینش باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان