امروز همه امکانات در ایران به صورت مساوی تقسیم شده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 12 مرداد 1403 - 0:51

امروز همه امکانات در ایران به صورت مساوی تقسیم شده است

شماره: 16555
Aa Aa

وی با بیان اینکه در کشور ایران عدالت اجتماعی برقرار شده گفته در برخی از موارد شاهد بی تدبیری مسئولان هستیم اما مردم دین را از کم‌کاری‌ها جدا کرده‌اند.

سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان؛
امروز همه امکانات در ایران به صورت مساوی تقسیم شده است

 سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

در ماه بهمن مردم و روحانیون سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

در حال حاضر در کشور در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم. هر چند مشکلاتی را داریم و جانبازان زیادی از جنگ برای ما باقیمانده است اما موفق شده‌ایم.

وی با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس بی نطیر بود و در طول تاریخ هیچ کشوری به تنهایی در جنگ با همه دنیا موفق نبوده است ابراز داشت: 

رزمندگان ایران با دست خالی و با رشادت‌ها و ایثار جان و مال خود موفق شدند. جنگ را پیروز شدیم و این در حالی بود که حتی یک وجب خاک را از دست ندادیم و این در حالی است که در حکومت‌های قبلی به راحتی بخش‌های زیادی از کشور از دست رفت.

وی با بیان اینکه پس از ناامیدی از جنگ رو به رو دشمن به جنگ اقتصادی روی آورد ابراز داشت:

چندی پیش سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که فشار حداکثری علیه ایران شکست خفت باری برای آمریکا بوده است. سخن سخنگوی وزارت امور خارجه کم نیست و این بیانگر عزت ایران است. مردم باید معنای این حرف را بفهمند و با این امر مقدمه حضور را فراهم خواهند کرد.

او ادامه داد:

در برخی از موارد شاهد بی تدبیری از سوی مسئولان هستیم اما مردم دین را از این کم‌کاری‌ها جدا کرده‌اند. برخی‌ها که دوره‌ای نیز رئیس جمهور بوده‌اند گفته‌اند که حکومت ما مانند امیرالمونین (ع) نشده است، او باید بگوید کجا حکومت تغییر کرد؟ دشمن در مقابل ما است، ما مقاومت‌های زیادی را داشته‌ایم همانطور که در حکومت حضرت علی (ع) نیز شاهد چنین شرایطی بوده‌ایم و در حکومت حضرت علی (ع) برخی قرآن سرنیزه کردند. من حکومتی که بیشتر بر روی وظایف دینی تاکید داشته باشد و این وظایف را اجرا کرده باشد بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دانم. همواره دشمن در مقابل انبیا و اولیا بوده است و هر چه بینش مردم بیشتر شود کارها بر روی مدار خوبی حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کشور ایران عدالت اجتماعی برقرار شده ابراز داشت:

امروز همه امکانات به صورت مساوی تقسیم شده است و در دهه فجر باید اعلام شود که چه کارهایی را علی رغم همه کارشکنی‌های دشمن انجام شده است.

او با بیان اینکه آمریکا و کل دنیای کفر دشمن ما است ادامه داد:

مکارها در دنیا نشسته‌اند تا به ایران آسیب بزنند اما با روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب همه دشمنان نقش بر آب شده است

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان