ظریف رئیس شورای راهبری دوره انتقال شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 22 تير 1403 - 18:02

ظریف رئیس شورای راهبری دوره انتقال شد

شماره: 25876
Aa Aa

محمد جواد ظریف با بیان اینکه «روند تعیین اعضای دولت به تازگی آغاز شده است» از مردم خواسته به شایعات و خبرسازی‌ها پیرامون این موضوع توجه نکنند.

مسعود پزشکیان برای ظریف حکم صادر کرد؛
ظریف رئیس شورای راهبری دوره انتقال شد

رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم با بیان اینکه «روند تعیین اعضای دولت به تازگی آغاز شده است» از مردم خواست تا به شایعات و خبرسازی‌ها پیرامون این موضوع توجه نکنند.

به گزارش اسپادانا خبر، محمد جواد ظریف رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر مصاحبه خود با یکی از رسانه‌های داخلی نوشت:

«سلام دوستان
لطفاً به شایعات و خبرسازی‌های پیرامون تعیین اعضای دولت توجه نکنید. روند تازه شروع شده است.»

ظریف در مصاحبه خود با تاکید بر اینکه شایعه اعمال فشار شخصیت‌هایی چون آقای خاتمی در این روند را شدیداً تکذیب می‌کنم و اصولاً این شایعات با رفتار بزرگمنشانه ایشان سازگاری ندارد، درباره برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون روند تعیین اعضای کابینه دولت چهاردهم گفت:

تاکنون هیچ نامزدی برای هیچ پستی از جمله معاون اول حتی بررسی هم نشده است. روند بررسی‌ها پس از دریافت پیشنهادهای سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد)، انجمن‌های علمی، انجمن‌های صنفی و بخش خصوصی شروع می‌شود. فراخوان دیروز ارسال شده است. رؤسای کمیته‌ها فردا با بنده جلسه دارند تا روش کار معلوم شود و هفته آینده اعضای کمیته‌ها با جناب آقای دکتر پزشکیان دیدار می‌کنند تا اولویت‌های دولت چهاردهم را از زبان ایشان بشنوند. روند بررسی نامزدها به صورت کاملاً شفاف تنها پس از آن شروع خواهد شد و ان‌شاءالله تا پایان تیرماه به نتیجه خواهد رسید. از همه رسانه‌ها و نامزدها و دوستان و طرفدارانشان تقاضا می‌کنم از دامن زدن به شایعات و طرح اسامی که نه تنها هیچ پایه و اساسی ندارد، بلکه تنها باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی به روند می‌شود، خودداری کنند. از مردم عزیز هم تقاضا دارم که اصلاً به این خبرسازی‌ها توجه نفرمایند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان